Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ulít

04. 09. 2004
7
0
12824
Autor
tuleň

Momentální inspirace. Nic jsem neopravoval. Je to taj-dó?

Had nám někam ulít,
asi se chtěl tulit.
71_Art_72
15. 01. 2005
Dát tip
ten had, asi se tulí s tuleněm tak tip

tuleň
15. 01. 2005
Dát tip
art: to mě nenapadlo, já se tulil párkrát jen s jedním hádětem, ale to už je dávno, takže nevím, ale za tipa díky

blbostná blbůstka :o) t.

tuleň
16. 12. 2004
Dát tip
díky díky, přesně jsi to vystihl...

Petr_Pan
08. 11. 2004
Dát tip
Nesnaž se - prostě to je jak to je ( s těma rolničkama ) :-)

Petr_Pan
07. 11. 2004
Dát tip
To si můžou zasloužit i když nemaj žádnou úroveň.. :-) Plácáš slovíčka do větru a čekáš že budou lítat - ne-e .. :-)

dyby tak nelitaly slovicka ale ja...jeee nekam daleko za slunickem:*)))))))a nebo treba jen daleko jinam a sama:*)))

Petr_Pan
07. 11. 2004
Dát tip
Tak to bych teda já nechtěl ..

dyby prase melo kridla kridla jako ptak...odletel bych na praseti nekam doooo ooooblak:*))))tak ja chci byt hroch s kridlama...hned ted...DUP

Petr_Pan
07. 11. 2004
Dát tip
Copak o to - mi by spíš vadila ta samota - a navíc - jsem pozemšťan & po křídlech netoužím .. :-)

jsem hroch po kridlech touzim nadpozemsky:*)))))))...a obcas je samota nadherna vec ...zvire si to muze uzit a az prestane bavit tak se hleda kamarad:*)))

Petr_Pan
07. 11. 2004
Dát tip
Přeju Ti úspěch ke všemu, co chceš .. Hlavně abys byla šťastná .. :-)

dyztak si naky stesti namaluju:*))))))a prisiju na neho rolnicku at se neztrati:*))))))

Petr_Pan
07. 11. 2004
Dát tip
:-)) bez toho slova přišiju by to bylo dokonalý ( v rámci možností ) .. :-)

ja fim asi nikdy nebudu dokonalejsi nez ty....ale dybych tu rolnicku jenom namalovala co dyz by cinkala potichu??

Petr_Pan
07. 11. 2004
Dát tip
Ne - to bys dvakrát malovala - rolničky se přivazujou .. :-) Jo - a - já nejsem dokonalej - to ne ( a ani nechci ) - i když - doufám, že to nevypadá jako z tý Ezopovi bajky o lišce a hroznech .. :-)

pokud bych rolnicku jenom privazala tak mozna brzo spadne...to znam mam je na rukach obcas i nohach a na sukni a na tasce...padaji...musi se prisivat:*)))))

Petr_Pan
07. 11. 2004
Dát tip
Ale to by pak to štěstí ztratilo část svýho kouzla, kdyby se nikdy nemohlo ztratit, když by's tu rolničku přišila.. Přivázání tý rolničky a zároveň ta nejistota toho všeho krásnýho je ten velkej krok v malym slově, kterej Ti chyběl .. :-) Uff - zašlápla bys mě, takže jsem za to docela i rád .. :-)

dyt ty rolnicky padaji i dyz sou prisity..ztratit se muze dyz bude chtit...a vlastne mam jednu privazanou...nedavno spadla ale ja ji nasla...nechtela se totiz ztratit:*))))))chtela asi zustat u me:*)nebudu po tobe slapat dyz me nebudes zlobit...takze klidne jen male krucky:*))

aby si zaslouzil vubec cekat:*)))

Petr_Pan
24. 10. 2004
Dát tip
Proč?

Tulen: utek je lepsi pac ja nebeham:*)))))))) Petřík: jeeeee milaaa...a ty ocicka mam normalnejsi dyz sem strizliva vis:*)))))))))))

Petr_Pan
23. 10. 2004
Dát tip
Opravdu? Takovou Tě neznám .. ( obrovská omluva v úsměvu - nejsem zrovna galantní - vím .. :-))

sak si me videl jen jednou:*))))))))a tak se nezlobim:*)))))))))

Petr_Pan
23. 10. 2004
Dát tip
To jsem rád .. :-)

takze jsme oba radi kamaradi neradi...ne to nejsme...hele a chci odpoved na tu zpravicku nepochopilo hrochovo...

Petr_Pan
23. 10. 2004
Dát tip
To bys chtěla - viď? :-) No - podívám se na to a udělám Ti radost ( kecám - radost asi nebude .. )

radost ma mnoho podob barev a rovin...takze mozna bude ne?:*))))))))))ja bych chtela veciiiiiiii:*))))))))))))

Petr_Pan
23. 10. 2004
Dát tip
Napiš ježíškovi :-)

uz si chystam seznam jen musim najit tak velky papir kam se to vsecko vejde...nechci mu psat vic dopisu totiz:*))))))))

Petr_Pan
23. 10. 2004
Dát tip
To chápu - ale - taková sponkovačka by to třeba spolehlivě vyřešila .. :-)

zkusim ...reseni problemu byva obcas prekvapive snadne:*))))))))

Petr_Pan
23. 10. 2004
Dát tip
Jo - jen je fajn si to říct před tím, než jdeš něco řešit, než až po tom, co to za Tebe vyřeší někdo jinej.. .-)

ja se nestydim ze to resi nekdo jinej:*)))))))aspon nemam tolik prace:*))

Petr_Pan
23. 10. 2004
Dát tip
jseš líná holka .. :-)

desne:*))))))))ono to jde poznat?:*)))mam podzimni lenovatost...tezka nemoc...:*)))

Petr_Pan
23. 10. 2004
Dát tip
lenovatost je fajn a asi by mě to i dostalo, kdybych nečet Terezčino " omluvuju " - to je ještě mnohom úchylňoučtější a krásnější :-))

vsak ja jednou vymyslim neco tak uzasnouckeho ze te to polozi...a budes se mi klanet a vzyvat me jako sve nove bozstvo:*)))

Petr_Pan
23. 10. 2004
Dát tip
ehm - tak to se zařaď do fronty .. :-)

bozstvo ve fronte nestoji:*)))))

Petr_Pan
23. 10. 2004
Dát tip
To ne - ale žadatelé o takovej titul musej - i hroši ..

fronty je nerada...a da se tam spat?:*)))))

Petr_Pan
23. 10. 2004
Dát tip
Jistě, že dá - ale - nikde se neříká, že se spící nemůžou předbíhat ..

tak snad budou vsici slusni ne?:*)))))))to by bozstvo byt mohlo a treba me budou i prenaset dyz se bude fronta presouvat...:*))))))

Petr_Pan
23. 10. 2004
Dát tip
Nejedná se o bohy, nýbrž čekatele - myslím, že do Tebe s chutí kopnou, až budeš spát ..

ale prece i cekatel by mel mit nejakoou uroven..:*)))))

tuleň
14. 10. 2004
Dát tip
díky... těší mě, že to pobaví, i když je to taková blbůstka

Jajoch
13. 10. 2004
Dát tip
Vzhledem k tomu, že jsem prvně četl "Ulít II", tak teďka hafo lochec...:-) A tip!

tuleň
11. 10. 2004
Dát tip
já vím, hrošici znám, to jsem si jen neodpustil nějaké to rýpnutí :^)

Petr_Pan
11. 10. 2004
Dát tip
Tak to jo :-)

Petr_Pan
10. 10. 2004
Dát tip
Neboj - hrošice je hodná - má malinký červený očička, moc ráda se hádá, ale ve skutečnosti je moc milá :-) Dílko je úsměvný, ale na tai-do kašli :-)

tuleň
30. 09. 2004
Dát tip
no jo, to taky... doufam, ze nas nerozdupes, neb nejlepsi obrana je utok (pripadne utek)

tuleň
29. 09. 2004
Dát tip
hroch: no jo, ty jsou nejhorší... :^)))

nejhroší:*))))))

uz skoro jo...ale ja se umim branit:*))))))))))

tuleň
23. 09. 2004
Dát tip
no to rozhodně

:*)))))))))

tuleň
17. 09. 2004
Dát tip
hroch: se moc nehihněj, taky na tebe jednou dojde :^)))

tuleň
10. 09. 2004
Dát tip
paclík: :^)

Noe1
10. 09. 2004
Dát tip
paclík: Vždy připraveni :-)))))

Paclík
09. 09. 2004
Dát tip
noe+tuleň: tak dík až se zas budu potřebovat přitulit dám vědět: )

Seregil
07. 09. 2004
Dát tip
fajn..

Noe1
05. 09. 2004
Dát tip
Paclík: máš (pro mne) zajímavej nick ... není táta elektrikář? Jinak souhlas s tuleňem. Oba se tulíme často a rádi. Stačí říct. Přečetl jsem si teprv teď prolog ... formálně to aspiruje dokonce na al-taj-dó (sou tam ti hadi) - ale něco mi tam na tom nesedí, a rozhodně je to úlet. Zařazuji do dalších dvou klubů :-)))) Taj-disti ozvěte se. Je to tai-dó??????

tuleň
05. 09. 2004
Dát tip
noe: díky za kluby... zváště ten úletový... Paclík: Noe to dobře vyjádřil :^)

Noe1
04. 09. 2004
Dát tip
:-)))))) na co narážíš, tuleni indiskrétní??? :-))))))))))))))))) *t

vesuvanka
04. 09. 2004
Dát tip
To se mi moc líbí.... TIP

machal
04. 09. 2004
Dát tip
Blbost ale milá tip

tuleň
04. 09. 2004
Dát tip
noe1: nenarážím vůbec na nic, i když když se teď ptáš, možná by se ex post něco našlo :^) Přeci jen mě inspirovalo jedno tvé dílo... všichni: díky, je to opravdu drobná blbůstka, ale mám ji rád

Paclík
04. 09. 2004
Dát tip
taky bych se přitulila kdyby bylo ke komu: ))...t

tuleň
04. 09. 2004
Dát tip
ke komu je vždy, jen musíš uletět... díky za tip...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru