Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tajný

05. 09. 2004
4
0
3788
Autor
I_v_a_n_k_a

pokračování příště...

Hleděla na sebe do zrcadla .Chladná a žhnoucí zároven. Rty tvarované k pomilování a nenávisti.  Zářivé vlasy barvy slunce se kroutily po nahém těle,  lemovaly nádherný odraz v zrcadle a dodávaly mu nebeskou krásu. Vlasy tak kontrastující s očima. Očima ebenově černýma.  Peklem stvořenýma.  Bujná nadra podtrhující přírodní krásu byla pevná a jejich tvar byl záviděníhodný. Měsíční záře jen zvýraznovala všechnu tu ledově spalující nádheru. To vše viděla a byla si toho vědoma.

Čekala uvědomujíc si nebezpečí. Čekala na milence. Na mocného milence.

Byl krásný, ano. To ji však zdaleka nepřitahovalo jako moc, kterou vládl.

Jaký šperk jí přinese dnes, přemítala. Sáhla po vyřezávané šperkovnici. Vyndala nádherný náhrdelník. Blištící se diamanty, safíry a tu a tam i zářicí perly. Kdy měla tento šperk naposledy,  uvažovala. Ano, bylo to tehdy, kdy se mu poprvé odevzdala. Od té doby takový šperk už nedostala. Proč? Ted ji už může mít, kdy chce. Už ji nepotřebuje uplácet a získávat. To se změní, rozhodla se. Dnes naposledy ji dostane lehce, aby nezapomněl... Od zítřka to bude každodenní boj. A neskončí vždy jeho vítězstvím.

Zvuk. Ohlédla se. Přichází....

 

Pokračování příště.

                                                          Ivanka


Alojs
29. 10. 2004
Dát tip
Ano, je to zbytečně moc brzo useklé, ale což... napsané je to opravdu pěkně... Ta atmosféra.... jo jo... jdu na pokračování - až pak budu hodnotit hlouběji :-)

Empty
02. 10. 2004
Dát tip
To je stejná kravina jako pokračování. Nesnášim takový ty laciný románky.... Zase nesmyslně brzo useklý...

Aaria
09. 09. 2004
Dát tip
Lehce mi to evokovalo Lolitu. Tak já se stavím až bude to pokračování:-) Arai

StvN
08. 09. 2004
Dát tip
Přesolený chléb.

Kytiii
06. 09. 2004
Dát tip
hustý... musím číst dál... ale nemuselas to tak rozkouskovávat... tip

I_v_a_n_k_a
06. 09. 2004
Dát tip
moc děkuju...kytti: nemusela, ale já sama nevím jak to dopadne....

synáček
05. 09. 2004
Dát tip
První z tisíce a jedné noci...? Tip za "ledově spalující nádheru" a "Zvuk Ohlédla se. Přichází..." Je to napínací... a ta zápletka je velmi slibující... Líbí se mi to... T*

Barbar
05. 09. 2004
Dát tip
Začíná to zajímavě............. BARBAR

fungus2
05. 09. 2004
Dát tip
Je to výborné! TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru