Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

vojáček

05. 09. 2004
3
0
974
Autor
boodah

válka se nemá brát s humorem! tak jsem napsal takovou dojemnou..... :)

HLUBOKÝ LOUŽE NA ZEMI JSOU,STRAŠNE TO KLOUŽE DEŠT PADÁ TMOU,SBOHEM VOJACI JSEM DEZERTÉR,VE TMÌ SE ZTRACÍM JÁ I MÙJ KVÉR........  PLÍŽIM SE TRÁVOU TIŠE JAK VRAH,VRACÍM SE ZPÁTKY VE VZPOMÍNKACH, MÁM DIVNEJ POCIT SEN SE MI ZDÁ,  NEKDO TAM UMREL SNAD JSEM TO JÁ......NA ZRAŽNÍ VÌŽI VOJAÈEK SPÍ,  TISE SE MODLIM AT SE NEOTOÈÍ,MUSEL BYCH STRILET,JÁ NEJSEM VRAH! JSEM JEN DEZERTÉR,CO MIZÍ V TMÁCH..........NAJEDNOU VÝKØIK ZNIÈIL KLID MÙJ,VE JMENU VLASTI VOJÁKU STÙJ  ,VOJAÈEK S PUŠKOU CELEJ SE TØESE, RUKU NA ZPOUŠTI,NEZALEKNESE......ØÍKAM MU KÁMO,TO CHCE JEN KLID,POJD SE MNOU ZDRHNOUT BUDEM SE MÍT,ON KROUTÍ HLAVOU,VŽDIT SLOZIL SLIB,JE ASI HRDÝ,NECHCE ŽÍT VÍC....JDI K SAKRU S TOU PUSKOU,ØVU BEZ OZVÌNY,ON ZAVÍRA OCI SVÝ UNAVEVÝ,TED BÌZIM ON STØILÍ A JÁ ŽIJU DAL,NEMÍØIL NA MÌ SÁM ŽIVOT SI VZAL......VRACÍM SE K NĚMU,NA STRAŽNÍ VĚŽ,DRŽIM MU RUKU,ON ŠEPTA BĚZ,ZAVÍRA OCI ,JÁ ZATÍNAM PĚST,NECHTĚL MĚ ZABÍT,CHTĚL UHÁJIT ČEST.....NA TOMTO SVĚTĚ JSEM DEZERTÉR,LOUČÍM SE S VAMI A ZVEDÁM SVÙJ KVÉR,TOHODLE KLUKA MĚL JSEM MOC RÁD,TAK MU DU DO RAJE PODĚKOVAT.BUCH............                      


Jeronimmo
08. 09. 2004
Dát tip
jooooo bomba!!!! mluví mi to z duše....jakobych to už někde slyšel....umíš se asi vcítit do mého nitra... :)

boodah
07. 09. 2004
Dát tip
ja nevi jak mam nastavit verse:) ale co..........sem tam chyba.ne,ze bych neumel cesky!

I_v_a_n_k_a
05. 09. 2004
Dát tip
krása... vážně se mi moc líbí, škoda jen těch chyb... já sama spousta chyb dělám, ale tady mi občas úplně škobrtl jazyk...na gramatice moc nezálěží. umíš psát a to je skvělý... třeba ty chyby byly udělaný schválně... nevím.rozhodně tip

bohus
05. 09. 2004
Dát tip
asi to ma byt striedavo z a bez interpunkcie, ale vykrik nie je vikrik... to by netoleroval ani beckett ... inak dobre, slubne... a tak...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru