Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mughuh

06. 09. 2004
6
17
3872
Autor
Error

a jak keby nestacilo, este to ma aj pokracovanie

Pred cukrarnou bolo toho vecera fakt rusno. Padal jemny letny dazd a stromy sa pohupovali do rytmu nejakej africkej uspavanky. Po ulici sa premavali hordy roznych netvorov, krvilacnych sepii, mrozov, jednookych papagajov a co je este horsie, dokonca aj zopar blbych Rakusanov.

Muggugh si ani nevsimol, ze ma v chrbte vidly. Bolo mu vsetko uplne jedno. Citil sa podvedeny a vycerpany. Kracal po smiklavom chodniku a myslel na morske potvory. Dakedy v jeho zivote bolo tolko srandy, napriklad ako ked...no tak to nie, co ja viem, sak co ked to budu citat aj deti . Alebo vtedy na tej chate...ale to tu tiez nemozme nechat, jedine ze to skusis povedat nejak slusnejsie. Tak teda raz, ked ... hm nie, fakt to nejde no ale mozte mi bez ostychu verit. Muhgug si uzil svoje. Mal uctyhodnych 11 rokov a pomaly uz zacinal pomyslat na pohodlnu penziu v nejakych utulnych slnecnych katakombach.

Teraz vsak bolo vsetko inac. Muguhhov zivot sa zmenil na nepoznanie, odkedy jeho susedovi z brucha vyoperovali to kladivo. 

Nastastie Mguguh nepatri k ludom, ktori sa len tak vzdavaju.


17 názorů

mně přilítlo avízo jen jedno... takže peace funguje :o)

Error
16. 12. 2007
Dát tip
promin avizo som teraz poslal dvojmo. beriem spät (dvojbodka)

Error
16. 12. 2007
Dát tip
love dvojbodka peace

Error
16. 12. 2007
Dát tip
dvöjbodka sa rozhodla slobodne a dobrovolne...vraj..ja neviem...aspon tak hovorila naposledy...potom si isla daco objednat a nikto teraz uz nevie co bolo predtym, co bude predtym co bolo, a co po tom, co bolo predtym, nebolo..vies

Najmladšia
16. 12. 2007
Dát tip
no ak dovolite panstvo..ja by som sa skorej opytala...: "A mala ta dvojbodka moznost volby?" P. E. A. C. E. !

no, tak ahöj no, dyž teda ten jano... vlka ale nemám! :oD

Error
16. 12. 2007
Dát tip
ano bracho. "ktory" tam malo byt, nie ktoremu. rispekt, bracho!

Error
16. 12. 2007
Dát tip
ahöj! isto sa teraz opytas, PRECO s dvojbodkami? musia tam naozaj byt, a fakt by to neslo bez nich?? veru, dobra je to otazka. ale ako to uz v zivote chodi, ovca zbije vlka, a ten hlupy jano, ktoremu nemal v kolektive velku doveru, nakoniec vsetkych okabati...

dík - tak mramorem se u nás OBkládá a do něj se Ukládá... ale já šla uložit do postele enem!

Error
13. 12. 2007
Dát tip
konik: v mene mguhuga dziekujem za kritiku...no kolegu si pozrem teda...mramor..to bolo asi nieco s tym ukladanim...tomu sa vedecky hovori 'asociacne take one, nieco'

a to proč ten mramor? hele, mne zajímá ta pasáž s mořskýma potvorama - já nejsu potvora, že ne? a k dílku teda dvě věci: u nás by ten chodník byl spíš šmyklavý, protože je smyk ale šmik... jezdilo to na něm nebo stříhalo? a za druhý - aličko, víš že tu máš kolegu, co píše podobně trochu? Smrťák - toho ráda čtu :o)

Najmladšia
13. 12. 2007
Dát tip
skoda ze tu nie je mramorove oblozenie:D

martinez
13. 12. 2007
Dát tip
skvělý! ale du ukládat...

Najmladšia
13. 12. 2007
Dát tip
a toto?

Najmladšia
13. 12. 2007
Dát tip
a toto?

Hej muggugh je

Najmladšia
24. 02. 2007
Dát tip
Zálešáááák,Záááálešak...no čitali to aj deti(ja) tak som rada že si to tam nenapísal..*

Renas
06. 04. 2005
Dát tip
a je to tu! uuuplne novy error. bombastic literature for daily life is back with error. nic ma teraz nenapada, ale pis, lebo je to, ako Zalesak vravi, šupa

Renas
06. 04. 2005
Dát tip
a je to tu! uuuplne novy error. bombastic literature for daily life is back with error. nic ma teraz nenapada, ale pis, lebo je to, ako Zalesak vravi, šupa

_lubka_
09. 12. 2004
Dát tip
tak cloviecikovia toto mi tak strasne chybala! je to zvlastne krasne,alebo krasne zvlastne. slniecko, mam ta tak strasne rada, ako som dlho a davno nikoho nemala rada.naposledy teba sameho! chybas mi a tvoje poviedky a tvoje pribehy a tvoje myslienky a tvoje slova a ty sam a strasne moc a moc ta mam rada! a prosim ta uz sa vrat aspon na chvilu medzi nas trochaopustenych clovekov!

Lorena
03. 12. 2004
Dát tip
krásné t**

Ferri
28. 09. 2004
Dát tip
Takovej menší Error:) Neumim tak dobře slovensky, abych si to užil...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru