Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Šachová partie

08. 09. 2004
2
0
4906
Autor
_Rebelka11

Teď právě šachovou partii jsem rozehrála,

měl´s při mě stát, i já bych při tobě stála.

Na každý tvůj tah já měla odpověď,

tak proč se to stalo, proč nemůžu to vzít zpět?

 

Každý den vzpomínám a srdce mi buší,

lidi, pomozte........ Copak jste hluší?

Koním také vlají hřívy při divokém běhu,

není mi do smíchu, není mi do zpěvu...

 

Jen ty jsi mi chtěl dát mat,

tak proč teď musím tu sama stát?

 


_Rebelka11
07. 11. 2005
Dát tip
želvi, já na ty tipy moc nejsem, jsem ráda, když se líbí, ale abych je vyloženě sbírala, tak to ne, spíš jsem radši, když udělám radost :-)

zelva
05. 11. 2005
Dát tip
líbí, ale na tip to není...

_Rebelka11
24. 10. 2005
Dát tip
Kovi, to je jasný, máš pravdu, lepší párkrát prohrát, pak je z výhry větší požitek :o)

_Rebelka11
21. 10. 2005
Dát tip
Kovi: moc děkuju.. jen ještě vybrousit tahy k dokonalosti.. :-)

Kovi
21. 10. 2005
Dát tip
ale prohrávat je taky dobrý, kdybys furt vyhrávala, nakonec by tě prohra stejně srazila brutálně na kolena :-) takhle tě to nemůže tolik překvapit...

Kovi
20. 10. 2005
Dát tip
ježiš jak já miluju šachy - jsou jako život... je vidět, že v tomhle jsme zajedno...

_Rebelka11
08. 09. 2005
Dát tip
Jeanne: to víš, že pomůže, díky :o)

Jeanne
07. 09. 2005
Dát tip
pomůže Ti povzbuzení? :)

_Rebelka11
09. 09. 2004
Dát tip
Sn_vojáček: děkuji Ti... uvidíš, že někdo se najde, kdo tě vezme :-) Gew: to je jako, když se od všeho osvobodíš, a jsi volný, ničeho si nevšímáš, nic tě nesvazuje... prostě jenom takový pohled... a pak návrat do reality... jsem to zkusila nějak vyjádřit.

Solitary
08. 09. 2004
Dát tip
Zdá se, že´s Ty jemu dala mat, když sama jsi zůstala stát :) Sice sama, ne však slabá píšeš o tom referát........

darksky
08. 09. 2004
Dát tip
neboj bude lip :-D

dlhagi
08. 09. 2004
Dát tip
basnicka to pekna, i ked na tip odo mna este mas co dohanat:) ale nic v zlom a rada si precitam dalsie:)

_Rebelka11
08. 09. 2004
Dát tip
Solitary: ... tak spíš: Však ty už jsi mi dal mat, a tak teď musím tu sama stát... i když tamto mi tam jde líp :-)) I tak dík darksky: v to doufám... děkuju :o)

_Rebelka11
08. 09. 2004
Dát tip
dlhagi: děkuji i Tobě... byla to moje jedna z prvních... takhle to prostě dopadlo :-)

dlhagi
08. 09. 2004
Dát tip
juj no tak to ja velmi dobre poznam, stare dobre rymovacky...dolezite an tom je to ( a to si cenim viac ako cakanie na tipy a uznanie) ze to semproste clovek bachne a ja mozem pekne krasne citat tie uprimne city.. pretoze len tie naozajstne basne - citovky stoja za to:) a tak mas u mna plus:)

_Rebelka11
08. 09. 2004
Dát tip
to je pravda... proto jsem na tenkrát složila ještě pokračování...jakoby naději..., pokud by někdo chtěl číst... Šachová... II. každé ráno já probouzet se s chutí budu jen a čekat až přijde překrásný ten den, kdy nezbyde jinak než nečekat už a konečně potkám kluka, co říká si muž... a blankytného kvítí kolem rakví já nebudu se ptát, jestli to jen hraje nebo má mě rád, marná snaha říkat, že já nejsem zlá, marná snaha chápat, že jsou i rána kouzelná, chci navrátit se do života zpátky, a on až přijde dřevěnými vrátky a bude chtít milovat mě už, tak konečně uvěřím, že žije tento muž....

dlhagi
08. 09. 2004
Dát tip
to vyzera slubne:) len tak dalej! sem tam mi tie rymy vadia mozno by si mohla skusit spravit nieco miesane... ale uz som tisko, lebo uz tu kazdeho prehovaram, aby nerymoval:)

machal
08. 09. 2004
Dát tip
To víš holka když prohraješ musíš se sebrat a začít znova :) Tip

_Rebelka11
08. 09. 2004
Dát tip
machal: děkuju ;)

Šachové partie, na ty jsem odborník. Neustále bílý pěšák na D1, co ho nikdo nechce vzít. Jestli někdy potkám svého černého, budeme tiše stát a dívat se na sebe, dokud nás nezabijí. Tvoje věc je dobrá, tip

_Gew_
08. 09. 2004
Dát tip
neni to spatne, jen nektere casti mi nedavaji moc smyslu, ale to muze byt mou malou predstavivosti. nicmene aspon jedna vec: jaky ma smysl "Koním také vlají hřívy při divokém běhu," v dnem kontextu?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru