Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Snad...

09. 09. 2004
3
0
3025
Autor
Elanor

Z lásky se blbne a bez ní taky...:)

Ohně. Spoutal  a ovládnul oheň. Žhavé koule mu poletují kolem těla jako planety a on je jejich středem vesmíru. Stejně tak jako mým…

Snad se zrodil z hvězd.

Snad vyšel z čistých vod.

Snad je to normální kluk s neobyčejným úsměvem.

Snad to nějak zvládnu.

Snad mu to konečně řeknu.

Snad by mu to mohlo konečně dojít.


Elanor
09. 02. 2006
Dát tip
Doslo. chodili jsme spolu asi rok :)

zelva
07. 02. 2006
Dát tip
pokud nemá dlouhé vedení toš mu to dojde :-)))

Azathe
26. 09. 2004
Dát tip
Heh, na tom něco je :o)) Občas je lepší si udělat jasno, než čekat - mně už se to párkrát vymstilo. Líbí se mi (obzvlášť začátek, konec to trochu kazí), t*

Elanor
22. 09. 2004
Dát tip
No řeknu T iproč, Ty jsi jezdil za náma, protože nás je víc:) a tak jsi prostě podlehnul nátlaku většiny:) ale myslím že y to nebylo tak marný... bysem do toho šla, terezky určitě taky by toho šly a tak to dáme do hromady:) TĚŠÍM SE!!

Elanor
22. 09. 2004
Dát tip
No řeknu T iproč, Ty jsi jezdil za náma, protože nás je víc:) a tak jsi prostě podlehnul nátlaku většiny:) ale myslím že y to nebylo tak marný... bysem do toho šla, terezky určitě taky by toho šly a tak to dáme do hromady:) TĚŠÍM SE!!

Sid
16. 09. 2004
Dát tip
Konec = třešnička. Ať neopakuju... *slint* =D.

Elanor
16. 09. 2004
Dát tip
_birkoffe_ kdy tě uvidím má oblíbená pivní hlavičko? :) stačí mi tě zatím potkat na písmákovi:)))

Elanor
10. 09. 2004
Dát tip
bohužel romány nepíšu, ale kvůli tobě o něm začnu uvažovat:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru