Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sidovi...

10. 09. 2004
1
0
1942
Autor
Elanor

\\\"Tam v bílé pláni stín za svítání skráň s pláčem sklání, prázdnou má tvář, květ šípku v dlani, trn, jenž ji zraní, má paní, byl jsem lhář, lump a lhář.\\\" \\\"Že vás dál ráda mám, krev šípku chci smýt, dál věřit vám, lež lží nechat být, tam v bílé dálce kde v jaké válce\\\" (Klíč)

Side...

ty písku co mi ubíháš z hrsti

Side...

možnost za možností utíká

Side...

proč?

Side...

zasloužíš si to? Kdybys tu byl Ty a ne Tvůj dvojník

Side...

má píšťalko dětská

Side...

na mojí lásku se umírá a je jedno na jaké straně...

 

...

 

Písek mi protekl mezi prsty a zůstal jen pocit prázdnoty. mohla jsem ho milovat tak jako soumrak miluje svou noc. mohla jsem Tě milovat jako nikoho předtím. jako Julie milovala svého Romea. Teď Tě nenávidím jako svítání co mě okrádá o snění. Možná je to jen dobře. Víš, co jsme mohli zažít? A ty bys to byl, kdo by mi splnil sen o sedmikrásce. Vím, to. Říkal jsi to... Byl by krásný den a já jen bych k Tobě přišla, slunce by se Ti probíralo vlasy, jen Tě pohladila po tváři a vím, že by ses usmál. Já taky. Šlo by to z duše. V dlani by nebyl šípek, jenž by zraňoval, ale skrýval by se v ní malý kvítek sedmikrásky. Dala bych Ti ho za ucho. Nosil bys ho. Vím to... Bylo by to povýšení do stavu. Do stavu dvou lidí co místo ty a já říkají My. Zní to krásně. Vím to. Prostě to vím. A proto Tě nenávidím. A zároveň... mám Tě ráda. A moc. Znovu bych toho šla. I to málo co se stalo bych zopakovala. Asi jsi mě uhranul. Měl jsi mě radši zabít. Nemluvit na mě. Ignorovat můj pohled. Dělat že se neznáme. Žádný staří známí. Sám mi dáváš poznat, že to co jsem ti napsala byl kec. ŽIVOT JE KŘÍŽ. Zvlášť s Tebou v zádech...

 

P.S. A přišla Lucka a řekla že Sid je blbec a hlava vychlastaná a já se konečně rozesmála šíleným smíchem špatně okouzleného člověka...


Elanor
09. 02. 2006
Dát tip
A tos nevidela toho kluka kterymu to je urceny... :o chich...ale kazdej mame indispozice

zelva
07. 02. 2006
Dát tip
líbí, velice zajímavé na zamyšlení

Elanor
16. 09. 2004
Dát tip
Birkoffe, příteli, veř tomu že nejsem...moje prázdniny byly ty nejlepší co jsem kdy zažila... a teď? ještě do doznívá...a co ty?

Kordus
13. 09. 2004
Dát tip
Kterého Sida myslíš ??? Klasického Španěla či jiného klasika ze Sex Pistols ??? :) Líbí se mi to, jenom to "krev šípku" je docela divné slovní spojení a poslední "kde v jaké válce" je také dost netradiční.

Kordus
13. 09. 2004
Dát tip
Ehm :) Takže prolog bych ti už oznámkoval, teď ten zbytek... Zdá se mi, že většina tvých věcí je stále o tom samém... Ale i přesto máš za tohle u mě TIP, je to moc pěkný...

Elanor
13. 09. 2004
Dát tip
mmch: je to o Sidovi,kterej si tak říká podle Pistolí... (Sid jako klasik myslíš on jmenoval se Rodrigéz, však přezdíván byl Sid...?) myslím že se normálně jmenuje tomáš, ale nevím jistě...

Elanor
11. 09. 2004
Dát tip
Děkuji... jsem poslední dobou pořád okouzlená a tak vznikají takováto dílka...

Zajímavé :).Docela se mi líbí, je to takové neokoukané...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru