Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kapky

18. 06. 1999
0
0
1757
Autor
Hannah

Kap, kap, kap tiše si padají kapky a přitom se diví kam že to kapou Jsou tady domy jsou tady auta jsou tu i silnice továrny taky a pak už jen - mraky Slunce sem nesvítí stromy tu nerostou květiny nekvetou zvířata nežijou Je tady ticho mrtvo a dusnivo nikdo tu není kap, kap, kap kapou si kapky a vyhrávají koncert pro posledního posluchače A tím je - stín Holčička, chlapeček pejsek a kočička Je tu jen mrtvo a dým Kap, kap, kap stékají kapky po střeše ještě to nevědí ale už nikdy nesvlaží horečnaté oči milenců už nikdy v kalužích nebudou si děti hrát už nikdy deštníky nebudou lidi otvírat kap, kap, kap ach lidé - tak tedy to chcete?
maprach
18. 08. 1999
Dát tip
no, pomalu si zvykám na to, že lidé vlastně "nic" nechtějí. To člověk, to jo, ten má spoustu cílů, ale dohromady, když je nás stovka, tisíce, statisíce. . . tak se těžko domluvíme na tom, co chceme :-) (... a případně příjde nějaký chytrák a začne povídat, že mluví za nás všechny, a ejhle, máme tu nový -ismus :-)

Hannah
18. 08. 1999
Dát tip
maprachu dtto jako závěr mé odpovědi tobě u básničky U postýlky (2)

snoopy
10. 07. 1999
Dát tip
na začátku jsem si říkal: hezké, k postýlce, na dobrou noc.. hm, pak mě to přešlo -- byly by z toho noční můry..

slavek
20. 06. 1999
Dát tip
hluboké, inteligentní, milé, smutné...

Print
18. 06. 1999
Dát tip
Většina to chce, většina na to doplatí...včetně všech menšin...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru