Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sluníčko :-)

03. 10. 2000
1
0
2248
Autor
Barka

Ne sluníčko jako sluníčko, ale "sluníčko". :-))). Byl to pocit, je to pocit, je to... :-)).

Máš chuť světla poznání, máš všechno světlo světa, i sladce chutná zklamání, když v tvojích očích vzkvétá. Máš jiskru, která bolívá, máš v sobě kousek ohně, kam smutek z tebe chodívá, když usměvu máš hodně? Voníš jak tisíc koření, máš chuť tak ryzí něhy, chutnáš mi lásko nadějí, tvé chuti neznám břehy. Cítím Tě celým svojím já, když myslím na chuť tvojí kůže, chtěla bych, jak ve snu stejně ochutnat, ale copak na dálku to člověk může? Zaplatila bych klidně spoustu cel, kdybych k tvojí duši měla klíček, cítím, že není bezbarvá, barevných máš v sobě sklíček. Každé jak duha proniká a dává úsměv mojí tváři, kdo by se divil „sluníčko“, když tvoje duše do okolí záři.
Prokletí
28. 11. 2000
Dát tip
*Sluníčko: no tohle nemusím ... výrazná pof ... au-svojím vážně krušné ... zas konflikt mezi abab a abcb? m.

mis
09. 10. 2000
Dát tip
Dobrý a to tak , že dost, až na čtvrtou sloku (svojím a rytmus)

ady
07. 10. 2000
Dát tip
Píši, píšu básničku posílám ji sluníčku, až mu ona dojde povím ji i tobě.

hermit
04. 10. 2000
Dát tip
Docela líbí, je to asi upřímný.

Slunce
04. 10. 2000
Dát tip
:]

Koom
03. 10. 2000
Dát tip
Az na to strasnyyyyyy 'svojím' brr:-)))) je to dobry:-)))

Sly
03. 10. 2000
Dát tip
ten člověk musí mít ale obrovskou sílu - UÁÁÁ)))) nebo že by stromy stromy přes mluvily svou silou, která jak výše zmíněná láska proudí??? juj... břitvy do žil a těla pryč...

PetrViP
03. 10. 2000
Dát tip
co bych k tomu řek... no - jedna moje kamarádka na mě (no nejennom na mě) taky vždycky volala Sluníčko...

JiKo
03. 10. 2000
Dát tip
OKi

Jákob
03. 10. 2000
Dát tip
líbí líbí a (*) ale proč Vám neřeknu .. soukromé asociace :o))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru