Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

....

14. 09. 2004
2
0
1509
Autor
Samota

probuDĄse a vstaň,polykání Tvýho dechu mě přestává bavit,už jsem slyšel,co chci znát,tak jdi...já už jsem..
bolí mě hlava z toho jak tu řveš,strašně so chtěla,tak už běž,
zakopej tu svou stranu moralisto,
dej si jointa pokuř,pohodička,
zazevluj a až Te začne bavit sex,přijd a ja ti ukážu,co je svět,
malinkatý hovno,smrdící sprostopážní sajrat..to je ono,
ještě chci se slyšet ječet,ukojený už jsem dost,teď kdo?
zařazená větroplachem,už jsem Tě dostal,jsi jen zničená tím,že jsem zlobil,
fak of..dej si pauzu,nutné zlo,už přišlo,
nedělej,že tě to nebralo,ty malá kurvo...vypadni a nech mě mám tu jinou zábavu,spadl jsem ted pravě do neukojenýho průchodu,sem a tam,už jsem,do uje okej,další...smiř se s tím..není to mý první znásilnění...dej si voraz...
sraz?.policie,ale no tak věř si trochu za něco si stála,,,za sázku mých hochů,že Tě objedu..sem tam a bylo to..dostat se dovnitř,tak lehko..,cukala ses a já se začal smát..jsi doma?..kam jdeš si hrát.ctrnáct?...nekecej..žaluj mamince no alou sem...pout zbavenej....
moc moc dobrý

zuzuzu
22. 09. 2004
Dát tip
zaprodany uměni samo sobě a přece reflektuje tenhle svět vyližte si prdele všichni co to necítíte

zuzuzu
20. 09. 2004
Dát tip
kurva dobry

seal
14. 09. 2004
Dát tip
Tak tohle je skutečně nezařaditelné. Mno, vskutku děsivé - tohle bych teda zažít nechtěla a podobně smýšlející týpky bych bez milosti poslala...ale no tak, oprátka už byla dávno zrušená... No rozhodně to není obvyklé čtení.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru