Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Je na dlani to skutečné?

Výběr: Print, Jinovata, Elyn, dream, von_Tikowitz
14. 09. 2004
16
0
6997
Autor
srha

 

 

Je na dlani to skutečné?

 

 

 

Všechno jsme řekli
a ve všem měli pravdu.

Pokud jsme viděli,
vše bylo skutečné, rozeznatelné.

Natáhl jsem paži k nejbližšímu
a daroval mu jazyk:

Dotknul ses. To znamená:
poslal jsi  zprávu ve spojkách
- na dlani světlo a interpunkce.

 

 


yasmi
01. 07. 2005
Dát tip
dobre napsane , ale nicim me to neolouzlilo kazdopadne zajimavy napad

severanka
17. 10. 2004
Dát tip
***

pokud Tě chápou jako symbolistu...t--------v

papouch
14. 10. 2004
Dát tip
já se musím přiznat, že jsem to vůbec nepochopil .. ale já jsem jen hloupoučkej pťáček

slonovina2
14. 10. 2004
Dát tip
Peripetické...ne,ne

Nevděčná
30. 09. 2004
Dát tip
já tak nevím... noo, je taková jiná.....kdyby tam nebyly první čtyři řádky, by mě to nutilo, takhle je to pro mě ... rozporuplné.... hmmm asi se ještě vrátím....

Dash_707
16. 09. 2004
Dát tip
Těch řečí okolo je příliš, a myslím zbytečně, prostě ZÁSAH !! :o))

egil
15. 09. 2004
Dát tip
Čekám - zatím marně - , kdy vykročíš z kruhu, do kterého jsi se svou tvorbou "uvěznil". Substantiva tvých básní z poslední doby zpravidla nepřesáhnou rámec, který je po těch měsících, co píšeš, nyní "až příliš tvůj". Tématika metabásně, jazyka už tak nepřekvapí. Kdybys totéž téma uchopil odvážněji, byla by z toho nová báseň. Takto píšeš stále jednu, která je už zlehka vytěžená. Jistě, mohu ocenit některá obdivuhodná slovní spojení, intimnější tón, jímž se čtenářem rozmlouváš; a říct si: ano, báseň mě nezklamala, ale... ani nikterak výrazně nepřekvapila;; jednou za čas se mi může líbit i báseň celá, to když narazím na názvuk "čehosi nového". Jistěže to není zlé (tato báseň či kterákoli jiná za posledních x měsíců), zle to snad ani neumíš, ale... a tak mi nezbývá, než napjatě čekat dál... - - :)

nnnn
15. 09. 2004
Dát tip
jo! pod to se podepisuju. no-next

děvče
15. 09. 2004
Dát tip
no jo :-))

srha
15. 09. 2004
Dát tip
dream: tak:)

srha
15. 09. 2004
Dát tip
egil: Těžko k tomu něco z mé strany říct... nikomu nemohu upírat právo na postoj, na názor... Vcelku nedávno jsem si zde provedl malý experiment s nickem: 24_12_2013 najdeš tam dvě věci... obojí je koncipováno jako rozhovor vidličky a nože u štědrovečerní hostiny v roce 2013:))) To by mohlo být něco... postupně jsem od toho odsoutpil... schválně se na to mrkni...

Fouckault
15. 09. 2004
Dát tip
ach tak.. se mi to hned zdálo dobré .-)

srha
15. 09. 2004
Dát tip
no jo:))

pettik
14. 09. 2004
Dát tip
Nevím, jestli se to dá nějak pochopit a jestli ano tak já to dost dobře nechápu, ale moc se mi to líbí. Je to takový pozitivní a optimistický

Fouckault
14. 09. 2004
Dát tip
vše bylo skutečné, rozeznatelné*

*********

Print
14. 09. 2004
Dát tip
Ano...!!*

Alimra
14. 09. 2004
Dát tip
Básníku, bravo!!! **********

nnnn
14. 09. 2004
Dát tip
dobrý

* Poslední část je skvělá, v celku se nepatrně ztrácím. Ještě to bude chtít pár přečtení.

Jinovata
14. 09. 2004
Dát tip
Žeby ohlasy písní týnských? :o) Myslím že fakt, že na dlani nikdy není to skutečné nás nemusí znepokojovat, protože z toho hlediska, ze kterého se to tak jeví, není to skutečné vůbec nikde jinde než uvnitř sebe ve svém nevyslovení. Básní se dá jít jen bíž, ne tam. Odtud napětí. Tak jsem si to srovnal, dobrá báseň! Hezky vyjádřeno. Líbí se mi tvé kontrasty prozaického a mystifikačního. Tak nevím čemu se ten můj velevýběr dává, ale na modré z nebe nechci čekat. Hop, a stojím si za ní.

Elyn
14. 09. 2004
Dát tip

Nostradamus
14. 09. 2004
Dát tip
*

Waawe
14. 09. 2004
Dát tip
hoplá jakože klasická srhovština nenápadná, zaobalená do sto tisíců miliard asociací... je to tam....takže co těď ? jsem delfín ? jsem otrok boha Mamona ? TIP* měj se fajn m.

Craerassy
14. 09. 2004
Dát tip
*

stromovka
14. 09. 2004
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru