Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stížnost

14. 09. 2004
0
0
3025
Autor
Argon

Opravdu slabá báseň...jen jsem se potřeboval vypsat.

Stížnost

 

Andělovi upadla hlava

kdosi zkoušel zda plavá

 

Utrhli mu obě ruce

pohodili je na luce

 

Urvali mu nakonec i nohy

ty skovaly zas za hlohy

 

Ta jeho bělostná křídla,

hodily do vařícího vřídla

 

Nakonec rozbily mu trup

nějaký dobrák na něj dup

 

Vznáším vám stížnost formální

tohle už není normální!


Argon
11. 10. 2005
Dát tip
Sirad: To je škoda...svět tím určitě o hodně přichází:-(

Argon
12. 12. 2004
Dát tip
Arienalia:Ano těkž den..aby zas vynikl ten lehký...nebo spíš slunečný?:-) Sirad: Kdo ví, třeba mu záviděli ta křídla?:-) Wow jsi skvělá čtenářka!

Argon
15. 09. 2004
Dát tip
Ano tak nějak si asi představuji básničku těžkého psychopata:-) Jen škoda, že jsem jí musel napsat já. Ale posuďte sami: v den, kdy vám ukradnou oblíbenou koženou bundu za 5000Kč, rozejdete se s dívkou a ještě vám ujedou asi 3 autobusy před nosem…potřeboval jsem si drobátko ulevit ukázat jak mi je. Pokud bude ovšem bánička vyvolávat u ostatních podobně negativní pocity, bez milosti jí smažu a pošlu do nicoty kam beztak patří.

Argon
15. 09. 2004
Dát tip
Pettik...ano mě se to také nelíbilo:-)

Argon
15. 09. 2004
Dát tip
nnn...Slovo normální má velmi složitou významovou vazbu...úkolem postmoderního basnictví je šokovat a ukázat, že něco není v pořádku.

Argon
15. 09. 2004
Dát tip
Dero: Dobrý postřeh...možná, že z toho Y se dá vytušit ten rozchod...jen výborný kritik odhalí v takové spleti slov nitrný výnam...žena dupající na trup je jistě metafora zhrzené lásky autorovi:-)

Argon
15. 09. 2004
Dát tip
Arienalia: Původně jsem chtěl vytavit báseň o mém nejmileším místě Vysokém vrchu psaný asi takto: "Tam poznáš kolik zmůže, jen letmý dotek kůže a něžné pohlazení, nad které víc už není!" ale nakonec jsem od toho upustil a zveřejnil tuto slabou slátaninu. Váš rozhovor byl zajímavý...nemusíš se omlouvat:-)

Arienalia
15. 09. 2004
Dát tip
Argon: Každý máme někdy těžký den, to se vyřeší, neboj :) A omluvou nic nezkazím :)) Přeji štěstí do budoucna!

pettik
14. 09. 2004
Dát tip
Ne, tak to se mi fakt nelíbilo, i když mi jinak trhání hlav a rukou neva:)

nnnn
14. 09. 2004
Dát tip
jojo, neni to normální....

Dero
14. 09. 2004
Dát tip
Nakonec rozbily mu trup Jak říká jeden můj kamarád: Žencký jsou sadistky. :o))

Arienalia
14. 09. 2004
Dát tip
Argon: Hmm.. těším se příště Dero: Sem jako neslyšela..

Dero
14. 09. 2004
Dát tip
Ari ... to byla narážka na ten ypsilon, nicméně jsem se chtěl zeptat, co bys udělala, kdybys to slyšela ...? Inzultovala mne? :o))

Arienalia
14. 09. 2004
Dát tip
Dero: Nikolivěk ;) Snad bych se snažila konfrontovat tvá fakta s mými, ale nakonec.. nejspíše tě jen ignorovala :))

Dero
14. 09. 2004
Dát tip
Ari ... to by ovšem byla psychická rána ... a jsme zpátky u kamarádova tvrzení. :o))) (bermež to s nadsázkou :o)

Arienalia
14. 09. 2004
Dát tip
Dero: Ale jdi s psychickou ránou :)))))))

Dero
14. 09. 2004
Dát tip
No baže ... a co já pak - raněný chudáček? :o)

Arienalia
14. 09. 2004
Dát tip
Dero: Tu máš *náplast na psychické rány* :))

Dero
14. 09. 2004
Dát tip
Ari ... radšej se zdejchnem, bo nás autor nakonec vytahá za uši ... hezký večer Ti přeji. :o)

Arienalia
14. 09. 2004
Dát tip
Dero: Dobře, dobře.. ;) I já tobě :)) Argon.. Omlouvám se :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru