Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

RÁNO

15. 09. 2004
0
0
777
Autor
Terush

Věžní hodiny právě odbily sedm. Pokoj doposud zahalen do tmy nesměle odkrývá svou tvář. Tichá opera se za dveřmi ospale probouzí. Flóra i fauna, jenž se uložila k zimnímu spánku již v říjnu, se začíná probírat do nového jarního dne. Ženich a nevěsta sjíždí hned po ránu sněhový svah. Hosté nikdy nebyli dostačující nevěstě. Za ranního pološera padají úsměvy PVC panenek. V pampeliškovém ohonu se skrývá žirafí chlup. V koberci zalezlé Želvy Obrovské dávají najevo nesouhlas. Blonďaté cosi umírá hlady a nikoho se neptá. Spatřivše komáry sebrala se koťata do košíku. Umíněný telefon - tak rozmazlený a čistotný - pěje ódu na sms. Červavé víno v černočerveném obleku, zaslepeno jakýmsi sajrajtem, smýšlí nad osudem a nesmrtelností věžních hodin. Usmrkanec v plenkách má dotaz: "Za kolik máte tu vepřovou panenku?"

"Za dva mořeplavce, hrst rozinek a čtyři taneční páry."


adrift
15. 09. 2004
Dát tip
uh je to nějaké divné, jak zpracováním, tak myšlenkou. nějak mě to nechytlo

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru