Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ochočená můza

18. 06. 1999
2
0
6469
Autor
Merle

Tak tohle je první moje básnička tady, která je naprosto podle skutečnosti. Vše je čistá skutečnost a veškerá podobnost s básnickými fantaziemi je čistě náhodná.
To sem onehdy tak seděl doma a přemýšlel...

Tak kde jsou ty můzy? Zas se líbaj kdoví s kým? Až za mnou zas někdy přijdou, chytnu je a nepustím. Svážu je tak, že už se, nebudou moct hýbat. Nezbyde jim nic jinýho, než mně pořád líbat. A sen můj se skutkem stal, první máje noci. Seděla tu připoutána. Byla jen v mé moci! Sklonila svou něžnou hlavu. A kousla mě do ruky! A já zjistil, že píšu jen, věci slabý, bezduchý. Proklet svojí hloupostí, pýchou, ba i světem. Čtu teď svoje básničky, Radši už jen dětem...
Šejn
17. 10. 2002
Dát tip
Je to dobrý v tom, že je to čistý

Merle
25. 06. 2002
Dát tip
tvoje zvratky anonyme mě zajímají stejně málo, jako tebe moje dílka havran se nebojí, má silný dráp - krá krá ;)

Merle
31. 01. 2001
Dát tip
Alí: díky :-)) ale bojím se, že kvalitních sér je nedostatek, a kromě toho pro kvalitní sérum je třeba i kvalitní tělo (kompatibilita), a to já nemám...

alina
30. 01. 2001
Dát tip
:O)))))))))))))) Skvělé!!! Za prvé: není na škodu čísti básničky dětem! Oni jsou ti hadi někdy náročnější než dospělí, a nejsou zatíženi přetvářkou. Za druhé: někdy i do krve pohryzána psala má ruka věci dobré, předobré. Nech se kOČKOVAT, ale chce to nějaké kvalitní sérum! Tipík *)

šroubek
07. 12. 2000
Dát tip
jakpak to na múzi s provazem :o)

Merle
28. 11. 2000
Dát tip
ruby: udělej to... já mám pro strach uděláno... (hezké velké parkoviště:)

Merle
27. 11. 2000
Dát tip
ruby: já je rozdávám zadarmo :-))

ruby
27. 11. 2000
Dát tip
vazeny autore, abych ti to nekdy nepripomnela:-))

ruby
25. 11. 2000
Dát tip
taky prima, ja bych taky pusu:-)))

Yeziiinka
20. 10. 2000
Dát tip
No vidíš...když jsem ji párkrát v životě zahlédla, sotva se mihla a když jsem měla jóóó šťastný den, zlehýnka mě líbla. A tebe? - tebe rovnou okusuje!!!

Prokletí
10. 10. 2000
Dát tip
*Ochočená můza: nezapomněl jsi náhodou v poslední sloce jedno "í" v prvním slově??? hahaha...my jsme Tvé děti posluchačsky nejvěrnější....mimochodem, neměla tak trochu i slintafku...mám vlhkej celej monitor,,,,,,,prtša Pech??? jsi snad Robinzon Rozumoe???..chi B.Ezi ? víš přece jakej mám strach z injekcí.... m.

kačenka
04. 08. 2000
Dát tip
něžný a vtipný! Hmm toho od někud znám :-)

Anonym
14. 07. 2000
Dát tip
Ještě že jsme všichni děti.

Regins
12. 06. 2000
Dát tip
neznám moc hezčích pocitů,než když tě můza políbí,celé je to takové, jak bych to řekl, opravdové myslím ty pocity, člověk si nic nenamlouvá(není to předstírané) doufám ,že víš ,jak to myslím Básnička je to hezká a milá

Merle
26. 04. 2000
Dát tip
mike: nevím, co by jsi chtěl, abych ti o PF napsal... Jo, s Kombajnem jsem chatil, tehdy už měl 4x víc prodanejch kusů na Neknihách než já (tedy 4) :-))) Ale víc než básničky mě bavil ten jeho román. Danymu píšu připomínky pro ten jeho DeD editůrek, ve kterým mimochodem píšu všechno. Škoda, že to skončilo...

mike
25. 04. 2000
Dát tip
O Progresivní fóbii bys mi něco mohl napsat (pokud máš chuť). Občas jsou tam fajn věci. Bohužel teďka to na čas skončilo (MM a Swettr taky maturujou, JaD spáchal sebevraždu, Danny má problémy) - tam jsem se například dozvěděl o Kombajnovejch sbírkách, co jsou na netu. Mimochodem Kombajn připravuje už třetí (zatím má asi 90 básniček), ale chce to dát na Neknihy, buržoust jeden. Ještě ho asi budu muset po pár pivech přesvědčit. Ani bys nevěřil, jak je potom podajnej.

Merle
19. 04. 2000
Dát tip
mike: PF jsem četl všechna čísla, a to i tvoje povídky tam...

mike
18. 04. 2000
Dát tip
Doufám, že jsi od té múzy nedostal vzteklinu ! Tahle je super, já jsem ji znal už z Progresivní fóbie (doufám, že ti to aspoň něco říká). Múzy jsou ale ve své podstatě neuvěřitelně zlé a proradné - mluvím za sebe.

Merle
09. 03. 2000
Dát tip
Díky Zolli za zprostředkování...polibky zásadně neodmítám, a třeba ze mě jednou přecejenom něco bude ;-))

zolli
08. 03. 2000
Dát tip
ty Merlíku já se teda schválně zeptám jestli to je ta samá...ale jestli to je...tak to ma teda o tebe dost silnej zajem, po tom vsem... ja bych bejt tebou dlouho neuvazovala a valem ji vzala do náruce, než si to rozmyslí... Viš co!!! Ja to od ní vysonduji, ja mam s holkama dost dobry vztahy ja jim totiz /neříkej to vsem/ dávám za okno na parapet hrozinky Euterpe je zbožnuje...

Rivka
21. 06. 1999
Dát tip
:-) Moc hezký. Mimochodem, fakt jsi ji pustil? (Tak to by mě zajímalo, kde vězí...):-)

slavek
20. 06. 1999
Dát tip
můzu svázat pro sebe
myšlenka je skvělá..
nicméně zatím nechápu,
jakpak se to dělá?

můza může políbit Tě
nebo Tě může minout.
Když tě líbá, zkus okamžitě
k písmákovi sednout.

maprach
19. 06. 1999
Dát tip
Tož tedy Merlíku, tohle je paráda :-) :-) Kromě ostatních zážitků při čtení jsem se i náramně pobavil :-), je to vážně dobrý

Hannah
18. 06. 1999
Dát tip
I ty šprýmaři
malý šumaři
básničky veliký
schovávaj šuplíky
můza líbá svobodně
jednou tebe, jednou mě

Print
18. 06. 1999
Dát tip
Taky chci takovou čistou skutečnost!:-)))

Jákob
18. 06. 1999
Dát tip
A já si říkám, kde pořád je? A ty si ji schováváš chudinku a ještě k tomu svázanou.........

B.Ezejmenij
18. 06. 1999
Dát tip
Jsme odkazany na muzy Doporucuju
transfuzi od muzy

Merle
18. 06. 1999
Dát tip
Možná sem tam měl připsat, že sem ji pak pustil, ale nepomohlo to a o tý doby na mě zanevřely...

Štěpán
18. 06. 1999
Dát tip
Jsem rád dítětem. Poslouchám...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru