Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Spíš

Výběr: Smilly, sidonia
20. 09. 2004
19
3
5848

...tak a je to definitivne...siblo mi...sorry za klise...

Spíš...a ja stojím v okne a medzi prstami mi dohára cigareta a myslím na niečo čo je už vážne klišé.

 

Je mi zima a neviem čo by som ti mohol ponúknuť. Odhadla si ma až príliš dobre. Som tak trochu blázon. Alkoholik (genetika je sviňa) a sám sebou. Neistý.

 

Spíš...a milujem ťa....je len taká fráza. Dávno sa nenosí. Pozri sa na to reálne. Poznám sa len pár dní (prakticky) a mám ťa radšej ako ostatné... . Je to možno málo...no viacej ako som kedy mal...

 

Spíš...a chcel by som ti to všetko povedať. Naozaj...ale nemám na to vlohy. Neviem hovoriť tie krásne vzletné slová.

 

Ale...keď chceš...pokúsim sa to všetko napísať.

 

Aspoň...

 

Na krabičku od zápaliek.

 


3 názory

teky
07. 05. 2007
Dát tip
hups..

teky
07. 05. 2007
Dát tip
tato sa mi pacila uz minule, neviem preco som ti uz vtedy nedal tip... takze napravam... je neuveritelne ako alibisticky napises, ze je to klisoidne aby ta za to uz nikto nemohol zdrbat... najhorise je ze to funguje... ale taketo veci ti idu... absolutne fantasticky a romanticky pisat o tom, ze nevies pisat a uz vobec nie romanticky... no...

teky
07. 05. 2007
Dát tip
tato sa mi pacila uz minule, neviem preco som ti uz vtedy nedal tip... takze napravam... je neuveritelne ako alibisticky napises, ze je to klisoidne aby ta za to uz nikto nemohol zdrbat... najhorise je ze to funguje... ale taketo veci ti idu... absolutne fantasticky a romanticky pisat o tom, ze nevies pisat a uz vobec nie romanticky... no...

ramia
05. 08. 2006
Dát tip
..ano..vyrazas mi dych..*

totro bolo úprimné vyznanie,...a konečne niečo normálnejšie

...vsetko je klamstvo...vsetko je loz....

tak potom si klamstvo aj ty a aj tvoj život...a to nie je dobré...;(

...aky moj zivot preboha?...autor nemusi byt lyricky subjekt..

Lulu
04. 12. 2005
Dát tip
je to hrozne, ked sa clovek uprostred noci zobudi a zisti, ze nemoze spat a zisti, ze napriek vsetkemu nemoze nemat rad....:) Nieco podobne sa mi stalo, a bolo to silnejsie nez vsetky lasky na prvy pohlad:-))))

kiksy
05. 09. 2005
Dát tip
:o)

charlied
21. 08. 2005
Dát tip
Páčilo sa mi to, táto zbierka začína mať čaro... :-)

daj precitat ariele...aj ta sa roztopi... ;o)

...vari si sa roztopila... ...inak vdaka...

Bix
03. 05. 2005
Dát tip
Túto mám rada.

...vdaka... ...ok bixy...dnes sa lucim...si rozhodne zaujimavy clovek...prekecal by som tu s tebou aj hodiny...ale musim na prednasku...

Bix
03. 05. 2005
Dát tip
Mne sa tu tiež bolo s Tebou fajn :o) (a musím pracovať!!)

...no vidm ze si sa narobila...a zobrala moje poviedky a tak jednym vrzom...takze vdaka za vsetky komentare...a postrehy...

Bix
03. 05. 2005
Dát tip
No, veľmi som sa dnes nenarobila, ale máme po uzávierke a mne sa chce len spať (a čítať).

....to je fajn...spat...to je fajn napad...

zael
27. 03. 2005
Dát tip
toto sa mi fakt ľúbi *

...tak fakt vdaka...

Bix
04. 02. 2005
Dát tip
nežný romantik...tak sa teda pozerám Niekedy netreba hovoriť vzletne...

...ved ja viem... ....ono to u mna ani nie je problem...ked inak neviem...

...poslem ti celu citanku...po pripade aj s popolom... ...a kludne hovor...ja toho znesiem vela...

pepopepo
04. 01. 2005
Dát tip
Najhorsie je mat toho tolko co povedat, ale nevediet ako.

Nallien
03. 01. 2005
Dát tip
ja sem si toho vsimla uz davno jenom sem to nechtela rikat nahlas;))))))) hmmmm, míříš vysoko...jen co je pravda....ale smutný na tom je že se toho člověk asi nedožije...tim myslim že vetsina klasiku se stava klasikama az po smrti....... heeej, budu ti drzet palec at ti to s tou citankou vyjde uz pred tou smrti (ejhle to je jen takova lehce morbidni naladicka)....pak mi pošli nejaky avizum ze si teda uz v ty citance, abych ti mohla na dalku imaginarne potrepat pravicí... ...taky tak trochu opožděně všechno nej do ňůjíru a dal už to znaš,ne....tak užívej;)))

nallie...vdaka... ...to vies som mily romantik...a...mas prvenstvo...si prva ktora si to vsimla... ...alebo margit voni po assurballitovi...je to dane tym ze kazda patri do urciteho obdobia... ...ale assurballitizmus by som to nenazyval...na to som este nedorastol...to az ked budem v citanke... ...viem si predstavit...narodil sa roku 82 v Ba...jeho zaciatky sa viazu s literarnym serverom pismak...atd...sorry uz asi moc trepem....a filozofujem... ...maj sa pekne..v novom roku...a tak... A.

nallie...na teba sa neda hnevat... ...vdaka... ...som rad ze sa ti ten koniec paci...lebo som spominal... je tak trochu na efekt...skratka dostala ju jedna slecna na takej krabicke...

Nallien
22. 12. 2004
Dát tip
to je strašně milý(a romantický) hele tato sbírka je strašně supr... pročitala sem si nejake tvoje dilka trochu starsi a ted ty nové... prijde mi strasne zajimave ptz ty stare...to byl uplně ryzi aššurbalitismus a ted ty novejsi voni po margitovi... graduje to...si cim dal lepsi...

Anis
21. 12. 2004
Dát tip
tahle me vzala ..... :o/ ...*T

Nallien
21. 12. 2004
Dát tip
moc se ti povedla....tak pusobi na mě...nevim jak to mám říct... chcela by som ti to všetko povedať. Naozaj...ale nemám na to vlohy. Neviem hovoriť tie krásne vzletné slová. Ale...keď chceš...pokúsim sa to všetko napísať. Aspoň... Na krabičku od zápaliek. doufám že se nebudeš zlobit že sem to podala takto.. ten konec nejvíc.... T

Rudysoft
04. 12. 2004
Dát tip
Aššurballit: Moc hezké a romantické, hlavně ta popsaná krabička od zápalek, dávám TIP ;)

...tak vdaka...som rad... ...pocuj...ked pises kritiku pod moje dielo...nemusis davat avizo...

Elyn
21. 11. 2004
Dát tip
...jo... sirky...* však víc prostoru netřeba... ;)

...opat vdaka... ...no jasne ze netreba...a najma v reali to je dost efektne...

Elyn
21. 11. 2004
Dát tip
tak víš co? tady máš i "kočku" aji tu krabičku sirek...;)

...to nie je undergroun...to je tam dodane pre urcity ucel...pre krabicku od zapaliek...inak teda vdaka...

ewka...taka havarka to zas nie je...vravim ze hrozne kecam...to vies image...

sentire...vdaka....mozno tip...ja hlavne strasne kecam....

sentire
04. 10. 2004
Dát tip
Človek by k tomu aj niečo napísal, ale po týchto vašich kvetnatých rozhovoroch je to už všetko len... klišé... Ale páči sa mi to. Veľmi. :)

maii...tak si ma odhalila...vdaka...

swandrow...to len moja paranoia...sorry...a... joyce...*** vdaka

maia
22. 09. 2004
Dát tip
Krasne! Jasne, ze si ma opinkal. ;o) *

...juj nebite ma pan kapelnik... minim...ja viem ze je to hovadina...ale co uz...som zvedavy ci ju tym opinkam... bous...ve...ako vdaka... swandrow...zase raz neviem co tym myslis sikubu...aj ty si hladny???

swand...aby som upresnil...tusim si zo mna robis srandu...

joyce
21. 09. 2004
Dát tip
*

aramis
20. 09. 2004
Dát tip
takyto druh sibnutia beriem... ale... covece menis sa :)

...ja????...preboha kde si to zobral... ...vlastne do ktorej strany???...myslim...lepsie???horsie???

aramis
20. 09. 2004
Dát tip
ja nic neberiem vidim ze sa menis or sa len meni to co pises ale vlastne to co pises je to co si :) neviem do ktorej strany, uz som na to zabudol. a ani neviem ci lepsie alebo horsie

Mařka
20. 09. 2004
Dát tip
*

aramis...vdaka...ta otazka sa mi priam natiskala....nemyslel som to zle... ...ale asi sa menim meni sa kazdy...asi by bolo divne keby som sa spraval tak ako pred siestimi siedmymi rokmi... Marka...aj tebe vdaka

aramis
20. 09. 2004
Dát tip
ved ani ja som to nemyslel zle :) a keby si sa nemenil, si uz mrtvy u mna by bolo divne, keby som sa spraval ako vcera :)

...tak jest...

aramis
20. 09. 2004
Dát tip
mas pravdu, mal by som sa ist najest, trepem od hladu :))

Šikibu
20. 09. 2004
Dát tip
No jo, s důvěrou jsou jenom potíže...

armais...ja zase z unavy...

aramis
20. 09. 2004
Dát tip
:) idem jest ty rob ako myslis :)

maknes ;)

bohus
20. 09. 2004
Dát tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru