Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

upřímná

22. 09. 2004
1
0
3505
Autor
unseen

 

Dědečku, dědečku! Takhle to nejde -
- ze zloby staroby stavíš si hrad.

 

Jenom bloud bláhový měl by tě rád.

 

Tak už tu nestřečkuj.

 

A chcípni.

 

Šmejde...


supizmus
01. 11. 2004
Dát tip
ten konec mě málem porazil

Armand
28. 10. 2004
Dát tip
tomu říkám řez :) .. tady možná i přeřez...

Celebrian
21. 10. 2004
Dát tip
pane bože...vyrazils mi dech...ale na mě je to až moc upřímný...

Toxman
27. 09. 2004
Dát tip
unseen: To rozhodně ne. Existuje i zcela negativní city a je jenom dobře, když děsí... ;)

unseen
24. 09. 2004
Dát tip
toxman: děsí? proč? copak existují jen pozitivní city? merle: tedy...potěšil jsi mne, sourozenče :o) aerotik: někdy možná ano, v tomto případě ne.

Aerotik
24. 09. 2004
Dát tip
Možná máš pravdu, já do toho nevidím.

Toxman
23. 09. 2004
Dát tip
Jako provokace celkem "fajn", pokud je myslena zcela vážně (resp. upřímně), spíše mě děsí...

Merle
23. 09. 2004
Dát tip
vím přesně, co si chtěl říct a vím o čem mluvíš, a souhlasím pokud chceš potírat pokrytectví, si na tom správným místě :)

Azathe
23. 09. 2004
Dát tip
Wow, tak ta je vtipná :o) Docela chápu.

Aerotik
23. 09. 2004
Dát tip
Ale fuj! Někdy je lepší troška taktu, i když ho třeba nazveš pokrytectvím.

Mila_cik
22. 09. 2004
Dát tip
:-(((

StvN
22. 09. 2004
Dát tip
ze zloby staroby Dobré. Chci říct upřímné, aqle nevím, jak to v kontextu básně vyzní.

Miroslawek
22. 09. 2004
Dát tip
stnada grossů je na to mlád a silen... až bude spát a senil, přijdou na řadu tyto verše ;o))))))))))

Rimmer
22. 09. 2004
Dát tip
:( Kdepak. Jestli chceš vidět, "chcípni šmejde", který působí, mrkni na "pátou soumračnou" od sjuuu.

unseen
22. 09. 2004
Dát tip
miwo: nemotej mi do toho politku, tohle je intimní rodinná lyrika :o) stvn: co má vyznít v kontextu básně? rimmer: jenomže sjuuu se výborně rýpe ve vlastním nitru...já dštím síru a jed vně sebe...

StvN
22. 09. 2004
Dát tip
Ono když řekneš - chcípni, šmejde - zní to víc, než jen upřímně, aspoň tak se k tomu většina postaví, protože když je něco hanlivé, musí to být za každou cenu upřímné, neníliž? Ale nakonec jsem si všiml, že se tak dokonce miniatura jmenuje, takže říkám - je takoá neotřele upřímná.

unseen
22. 09. 2004
Dát tip
stvn: a tak...ano, je upřímná. nevím jen, nakolik neotřele.

tuleň
22. 09. 2004
Dát tip
Jako báseň se mi to líbí, akorát nemám rád, co z ní jaksi čiší za pocity... Ale když si představím sebe za pár desítek let, tak bych se ani nedivil, kdyby mi toto někdo napsal, takže si to užij... t*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru