Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jsem sám

23. 09. 2004
0
0
843
Autor
stanloshka

Jsem jedním kroužkem ve zbroji
Jsem jedním hovnem ve hnoji
Jsem stéblo švýcarských trav
Jsem cecek jedný z krav
Jsem jeden z mnoha, ale sám.
pomíjivá
21. 12. 2004
Dát tip
v jednom dánském filmu byla krásná scéna: opilý nešťastný muž objímá kandelábr na ztichlé ulici a z hloubi duše mu vytryskne věta: "Nakonec je člověk vždycky sám." Ale já už si dlouho nemyslím, že by to byla taková tragédie. Myslím, že každý z nás potřebuje chránit svoji třináctou komnatu. Akorát chvíli trvá, než si to uvědomí.... avi...X?

X rozhodně ne, na to je to málo hnusné. Ono to vlastně není hnusné, jen se autor snažil vyjádřit svojí samotu, a neb správně tuší, že forma, kterou zvolil, tu už byla co se tohoto tématu týče tisíckrát, pokusil se ji ozvláštnit prapodivnostmi typu "hovno" či "cecek". Což zafungovalo jako inovace sladké kávy pomocí soli....

P.S. avi Kandelábrovi, neb by mě zajímalo, jak to bylo s tím dánem, co ho objímal... :))))

Kandelabr
21. 12. 2004
Dát tip
ti co objímají jsou v klidu, horší jsou ti co obechcávají :)

Taroam
23. 09. 2004
Dát tip
vždycky jsi sám, ale nikdy nejsi sám :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru