Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Variace na toaletní papír

27. 09. 2004
6
0
8690
Autor
Sanelma

Variace na toaletní papír

 

V roličce si klidně hoví,

šedý, dlouhý, čistý, nový.

 

Jen tak čeká, trpělivost sama,

přijde - li muž nebo dáma.

 

Co měsíc je svědkem smrště rudé,

kousky masa stírat bude.

 

I slimáky tuhé, hnědé,

do svých útrob ihned vstřebe.

A co teprv vodopády,

které hučí často, rády?

 

Mezi chloupky cestu hledá,

přece se vám jen tak nedá?!

Kouše, škrábe...jako smírek,

ženské, vyholte si jenom knírek!

 

Jindy potřísněn bílým sekretem,

semkne rty a už letí bidetem.

 

Doprovázen proudem vody,

zdaleka už není čistý, nový...


Sanelma
06. 06. 2006
Dát tip
čistý jako lilium, průzračný jako lesní studánka, voňavý jako louka s kytičkama v podvečeru plném červánek...fňuk fňuk smrk smrk:)

Čumák
25. 04. 2006
Dát tip
to bude tim, ze jsem kristalova osoba, jakou potkas jen jednou za zivot! :o))))))

Sanelma
24. 04. 2006
Dát tip
myslim, ze predstavit si dokazu ledacos. i todle. i kdyz zajiste bys vytahl nejake eso z rukavu. Nebo z nohavice:)) O delani nic, jakoze jak to delas, ze se zastydim, kdyz u 4stran kritik pred tebou jsem se odpudivymi nazory na me variace spise bavila nez bych citila nejake moralni ospineni prichozich...

Čumák
21. 04. 2006
Dát tip
co sem rekl o delani? to bylo temer-pochvalne "sila". me se to libilo. celkom. nekdo o me nedavno rekl, ze jsem podezrele fixovanej na tema zachody :o) a je to tak. to misto, ktere me v deststvi pronasledovalo v nocnich murach, je pro me dnes jedinym mistem, kde se citim relativne v bezpeci. neverila bys asi, jak dlouho tam dokazu byt a co vsechno tam delam. HAHHAHHAHAHAAHH mno nic.

Sanelma
21. 04. 2006
Dát tip
hm. Tvoje sila me donutila zastydet se za sebe aniz bych chtela. jak to sakra delas?! vzdyt ses taky prasatko. tak proc me nechapes:)

Čumák
15. 04. 2006
Dát tip
sila

Zbora
27. 01. 2005
Dát tip
To je hezký...a muselo to dát hodně práce, já bych autora též patřičně ocenil - X. Pišto, pošli dál.

A tady bych se Zborouchem souhlasil, něco takového ještě nemáme. Alte?

Afi, jsem dostala, děkuju a řadím... a řádím.... :-)) klub - X krementy a Doplňuji, že důvody pro zařazení jsou vysvětleny zde, v Etickém kodexu klubu. děkuji rotníci... :-))

Zbora
27. 01. 2005
Dát tip
Kytko, řádi. Kde zas kruci lítáš?

Já, si prosím zařizuju něco.... :-)) tak já nevím, mno buďt vůbec a tak rádi... :-))

Sanelma
27. 01. 2005
Dát tip
eh! Tohle byla záplava... Děkuji velice a bacha na zadnice. neumíte si představit, jak tyto orgány ve dnech nekonečných neprodyšných vrstev trpí. Čest práci a rukám klid Negroidní germoslovanka

Zbora
27. 01. 2005
Dát tip
Myslím, že to všichni občas zažíváme...i tobě Gertrudo Nigerová-Průšová.

alte, jen Ty si na tu svoji pozor nedáváš, co? :-)) Jo, záplava.... Tě upozorňuju, že kam se se Zborou poslední dobou vrháme a potkáme, tak pak nevíme kdy přestat, takže, kdyby Tě to vobtěžovalo, stačí říct, jinak řádit budeme dál, viď drahouši... :-))

Zbora
27. 01. 2005
Dát tip
Ano bublinko, napiš mi ještě nejaké něžnosti, prosím...

Sanelma
26. 01. 2005
Dát tip
báseň? Zadnici? zkušenost? Dík za postřeh

Co měsíc je svědkem smrště rudé, kousky masa stírat bude. Naturalistické, přímé, upřimné, fekální, geniální. TIP avi

blink.... x? a tichá pošta! sobí díky.. :-))

Kulibrk
17. 01. 2005
Dát tip
Mam podobnou.......

Zvláštní, taková běžná všední věc a přesto se při jejím popisu červenám..A ani to není psáno vulgárně.

sidonia
04. 11. 2004
Dát tip
hm, pravda... třeba já toho přehlcena nejsem... takový voloviny k sobě/do sebe ani nepouštím:)))))

Sanelma
04. 11. 2004
Dát tip
Tak to se pak asi nepochopíme...:)

sidonia
04. 11. 2004
Dát tip
a možná je to dobře. myslim, že téma už je vyčerplý:)

Sanelma
04. 11. 2004
Dát tip
souhlas. Tě péro, nádhero...a do smrti dobrý...

sidonia
04. 11. 2004
Dát tip
jak jinak:)

Sanelma
02. 11. 2004
Dát tip
Ty mě sleduješ...:) jsem ráda, že tvá kritika nezačíná slovem fuj. Cením se toho, díkes. a Perun s tebou....mj. kdysi dááááávno jsem taky fičela na jménu Andromeda:)

sidonia
02. 11. 2004
Dát tip
nechutný

Sanelma
02. 11. 2004
Dát tip
nechutné...jo, jinak souhlas. Jenže to je na světě plno jiných věcí a taky je skousnem. Jsem trochu přehlcena růžovou láskou a pestrou loukou plnou motýlků a broučků...:)

andromeda
31. 10. 2004
Dát tip
z toho, co jsem na písmáku cetla o toaletních papírech, je tohle nejlepsí - takze TIP....

Sanelma
26. 10. 2004
Dát tip
Myslíš neonové nápisy na poutích plných uslintaných úchylů z německých detektivek?:)

Sanelma
26. 10. 2004
Dát tip
Dík. A není fajn, že kdo chce, udělá si sám...?:)

hou... Tak jsem přečet na co si to kurva hraješ... Hmm docela zajímavé... člověk by ani neřek jaká to vnitřní valka se v tobě odehráva(la)

...

jj... Ale nenjsou na tebe svítící a blikající předměty moc romantické?

Sanelma
23. 10. 2004
Dát tip
Ok. Známe se, nač ta dramatika:) Stejně jsem Pípovi nevěřila:)Měla bych složit něco o svítících a blikajících předmětech, he? :)

Hip_Zdenda
22. 10. 2004
Dát tip
Hezky! ***

Tak to mě ale pěkně nasral!!! Vůbec to není pravda!!!! Začínám si o něm myslet, že jhe to kokot!!! Vážně mě to štve, co si sakra myslí???... Je to na delší pokec (ty básně, ale rozhodně se mi, i přes některé nesrovnalosti, líbí...) píšeš originálně, no ale jak říkám na delší pokec...

Sanelma
13. 10. 2004
Dát tip
ale Pípa říkal, že to je jediné, co se ti líbilo:), he? Jestli to je pravda, v5na rohu bitka:)? ... Rozhodopádně mě nic nezadrží a své slaboduché a nechutné básně, popř. prozaické veledíla budu psáti dále, ostopéro,pro pana krále...

Zrovna jsem přišel ze záchodu a je mi teď líto toho papíru... Že budeš psát nechutnosti mi bylo jasné, ale tohle:-))) Nicméně jsou to krásné nechutnosti, navíc další básník realista do party... Když jde o to zvolit si originální téma, pak je naše Kristýnka opravdový přeborník... Sečteno a podtrženo : Nechutná krása...

kubjin
29. 09. 2004
Dát tip
Psát se může o čemkoli, ale musí se to umět. Když už si to pojala takto, tak by to chtělo dodržovat rytmus (tedy poznámka technická). Vody - nový mi připadne . . . no . . . neumětelské. Jinak skoro souhlasím s Heulwenem.

Dotek
28. 09. 2004
Dát tip
:-)

_Gew_
27. 09. 2004
Dát tip
fuj :) o urcitych vecech by se podle me psat nemelo. tohle je jedna z nich...

Heulwen
27. 09. 2004
Dát tip
Cháchá! Mě se to zdá jako velice vtipná, výstižná básnička. Skvělý černý humor! *+k

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru