Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O prvním polibku

25. 09. 2004
0
0
715
Autor
Camomile

Pravdivý příběh-psáno jako pohádka

 

   Žila byla, teda vlastně spíš s bídou přežívala v jedné demokratické, zadlužené a menšinou zcela obsazené zemi jedna smutná chudá a dosud nepolíbená princezna. Bydlela v ponurém, šedavém, močí a chlastem zapáchajícím panelovém zámku, kde kriminalita neznala mezí a ubohá malá princezna musela každý den ze svého malého zaplivaného okna sledovat, jak hloupý Honza okrádá nebohé chodce a jak večer těsně po západu slunce vyhání pasák Janek romské děvky za prací, šlapat nekonečný zlatem posetý chodník.

   Princezniny rodiče- král casina, podvodník a nenapravitelný děvkař Jack a královna nočních klubů padesátých let s ultra celulitidovým zadkem Emilka se o svou dceru příliš nezajímali a místo tradičního večerního rodinného sledování oblíbené stanice TV Noha, dávali přednost zhýralé zábavě ve městě hříchu.

   Princezna Milka (jak jí matka chytře pojmenovala), proto vyrůstala bez lásky a porozumění, psala zamilované básně a přemýšlela o tom, proč není na světě víc spavedlnosti a ryzí čistoty.

Chodila na gymnázium a s průměrem jedna celá byla považována za největší šprtku a čarodějnici třídy. Spolužačky ji pomlouvaly, spolužáci ignorovali a v celé škole se nenašel nikdo, kdo by s ní sdílel stolek při obědě. Cítila se tak sama...

   Jednoho dne se však stala taková podivná věc.

Bylo zrovna pondělí a Milka odcházela do školy.V zahuleným výtahu si zrovna nějakej fet'ák dával denní dávku heráku, a tak radši s chutí poskakovala po schodech. Nebylo to teda o moc lepší. Někomu asi něco nesedlo... Znechucená princezna byla strašně štastná jakmile vstoupila na čerstvý vzduch. Porozhlédla se po okolí a ...

Spatřila nádhernou naleštěnou káru značky Alfa Romeo rudé, přímo krvavé barvy. Tak úžasnej kočár ještě niky nespatřila.Byla ohromená. A o to víc se div


Tedy řeknu ti, kdybych takové pohádky slýchával jako malé škvrně, tak nevím, nevím, jak by to se mnou dnes vypadalo... ...skutečně tomu ale chybí něco, čím by se popis přehoupl do pohátky... něco tajemného, nějaký zvrat a nějaké poučení... to vše mi tam chybí.

Petr_Pan
28. 09. 2004
Dát tip
Konec je na čtenářovi? :-)) No nevím - je to smutný, je to tak, ale - jen co takovou někde potkám, budu moc šťastnej, protože ( většina ) princezny vymřeli na dobu, ve který se chovaj jako... Po ránu se nehoděj některý slova, tak je sem házet nebudu - zajímavá věc - to jo :-) Lucky> Dík za avi

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru