Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pohádka od LaMouette

26. 09. 2004
14
4
4611
Autor
Sybian

Upozornuji predem, ze tahle nadherna pohadka neni mym dilkem, alebrz dilkem slovutne LaMouette, coz ostatne po par radcich stejne vsichni poznate. Nedala se premluvit, aby ji uverejnila sama, tak ji sem pro vase pobaveni davam s jejim svolenim tedy ja. Hezke pocteni )))

O dvou zapkach a jednom mrafeneckowi

 

Byla jednou jedna zapka.. ale to nebyla wobycejna zapka.. byla to zapka.. zakleta pyncesna.. Zila byla f majintatem rybnicku u veikeho temneho lesa... Jednoho dne vyskakala z teho lesa druha zapka.. a dyz ji uvidela.. hnetki se woptala... Zabicko.. mila zabicko.. muzu ja tady s Tebou f rybnicku taki prebyvat? Zapka zakleta pyncesna se chvilku zamyslela.. a bo ji zrovinka ten den bylo smutno.. nerozmyslela se dlouho.. a prikyfla.. Druha zapka se zaradovala.. a tak tam spolu zacali zit na hromadce.. A jak us to tak byva.. dlouhym souzitim vedle sebe.. zapki se do sebe zamylofaly... Enemze problem byl f tom.. ze dyby se polibily.. taxe zakleta zapka zmeni na pyncesnu.. a co potom.. bo pyncesny bydlet f rybnicku mots dlouho nefydrzi... bo vjecinou nastydnou.. dostanou zapal plits.. a umrou... Tak tam zapki sedely na kraji rybnicku jak dvje nestastnitse.. a plakaly.. as se jim rybnicek vyleval z brehu... Jednoho dne sel kolem ale maly mrafenecek.. a co nefidi... dvje zapki u cesty.. a cely ubuleny.. pta se jich.. Copa se vam zapki stalo? no.. a zapki mu secko vylicili.. Mrafenecek se zasmal.. a pac to byl prapraprapravnuk slafneho Ferdy.. hnetki si vjedel rady... Zapki zapki.. ste vy to ale tululumove.. dyk je to precik tak jednoduchy.. muzete se klidanko polibit.. pac ta druha z lesaprihopkajifsi zapka je zakletej pync.. copa ste si nigdy nefsimli jeho kralofsky koruny.. co se mu krci za uchem? Zapki si ohromene kontrolofali korunky za ouskama.. a f tu ranu byly wobje vesele.. a padly si do naruci.. a ouplne cely se womlackaly.. a f tom blik.. kletby byly zruseny.. a u cesty ted sedeli pync a pyncesna.. porad ubuleny.. ale us wod radosti.. a dekovali malemu mrafeneckovi... ze je takhle zachranil.. Pak mu zamafali na rozloucenou.. a utikali pres les do pyncovo kralofstvi.. sfatba byla veika.. a esli se radosti neubuleli k smrti.. ziji tam dodnes.. :-)

Autor: LaMouette


4 názory

damaxy
02. 09. 2009
Dát tip
žádná blbustka-pohádka je to a tak :)

LadySyberia
26. 03. 2007
Dát tip
ajajaj....ta blbá bloncka...ty znáš taky mou sestru:-)

LaMouette
26. 03. 2007
Dát tip
mno.. wono co chtit po mraveneckovi s takovym majintatym nerfovym zauzlenim.. za ohromujici napady.. ) a coz teprf po plpy ploncce co ma nejuron enem jeden..:-)) je to jednoduche jak autorka sama.. ano ano.. :-))

LadySyberia
26. 03. 2007
Dát tip
jéééééé...no tak to je masivní věc!To se musí nechat, že sem sice čekala že skoro Ferda vymyslí něco originálnějšího, ale je to tak psycháčsky napsaný, že musím. Jinak to nejde:-) *t

LaMouette
17. 04. 2006
Dát tip
hihiii.. sem si rikala.. co to co to.. le wona je rec o chytre wydre a pyncesne.. hihiii.. mnooo.. papirovje tuhle zpracovanou este nemam.. :-)

halivera
17. 04. 2006
Dát tip
chjoj.. jsem se sekla.. u jiné.. asik mi budeš muset teta věnovat tuhle také originál ;o)))

halivera
17. 04. 2006
Dát tip
inu.. vím za jakých okolností vznikala a nedá se neusmívat :o))) a su hrdá, že ji mám originál na papíře.. bo kniha je stejně kniha.. písmák nepísmák

Šminka
12. 11. 2004
Dát tip
uáááááááááá:-))) klasická žapčí pujátka...... a típ a alině druhej za vobrázek:-)

hehehehe.... se asi neudržím... mno to je celá vona... hele neceš napsat celej scénář? :-)) t

Craerassy
03. 10. 2004
Dát tip
dostanou zapal plits.. a umrou... já se omlouvám, já vím, že jsem tady měla taky bulet s otatními, ale místo toho jsem se málem udusila kafčem:-))) velikánskej TIIIIIIIIP

MKbaby
29. 09. 2004
Dát tip
Klásná silenoft! :)) Psecet sem to jednym dychem. Ja ci potlacovani! Ceba jak pync a pyncesna mely byli misky! A jeden pit, totyz tip*!

leenai
28. 09. 2004
Dát tip
jůůůů tak to je pěkný.... to je ta spláfná pojátka :) tip

alina
27. 09. 2004
Dát tip
ješkovy vokaaaa ;)) ... inu, až se vybulím, taxe sem taky přindu usmívat.. *o*

alim
27. 09. 2004
Dát tip
no se neda nad tim neusmiiifat...bo ta hantyrka je tak fymakana az je pochadkofje kouzelna....:-)) takze LaMouette dostahne vtip, tedy tip.-)))*t

alina
27. 09. 2004
Dát tip
Tak mi to nedalo .... a do pů čtvrtý času nočního jsem si tu malovala obrázek ;)... *o* To je pro jednu takofou, kerá radí malofat asertýfňý žapky po stěnách ;))

alina
27. 09. 2004
Dát tip
... etě avískaaaa A Derooškovi pusu na čelíško za pomoc ;)

Dolente
27. 09. 2004
Dát tip
Úchvatná pohádka :o))) t*

LaMouette
27. 09. 2004
Dát tip
alinkoooo.. ten je taaaak krasneeeeeej... ses sikulka ouplne nejvjeci.. :-) tiky mots.. :-)

LaMouette
26. 09. 2004
Dát tip
Syby.... chichiiiiicht..:-))) ses stejne silenej jako je silena ta pohatka.. a wokolnosti za kerejch vznikla.. ale sem rada.. ze sem ji napsala.. bo sileny vjetsi ja mylujuuuu... a celou dobu co sem ji psala sem se usmivala.. a za to urco stoji.. dekuji Ti pjekne.. usmivam se.. :-)

Sybian
26. 09. 2004
Dát tip
LaMou taky si myslim ))) je dobre smat se a usmivat se )) G.

Elinuška
26. 09. 2004
Dát tip
-)))***

JiKo
26. 09. 2004
Dát tip
hehe Tip :)) Akorát sem se trochu lekl že v tom rypníku zvostanou, nachladnou a humřou a zhnijou, fuj to by byl špaten konec :)

JiKo
26. 09. 2004
Dát tip
Ale je to moc krásná pohátka, celá aMoletka :)

JazROY37
26. 09. 2004
Dát tip
Usmívej se dál,pyncesno... Jsem se bavil... :-) A skoro jsem nebulil...., pyncesno... :-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru