Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pytel

28. 09. 2004
4
0
3143
Autor
pikaču

O smradlavém pytly.

Ach ten můj smrdící pytel.

Čistý jako voda Vitel.

Smrdí stále víc a víc,

Jen smrdět je jeho chtíc.


klipeto
05. 12. 2004
Dát tip
tě pytel *

Jitulka
01. 10. 2004
Dát tip
trochu hnusné, ne?

Waawe
30. 09. 2004
Dát tip
tady to smrdí... rychle pryč... jinak celkem ubohé.... m. měj se fajn a pozdrav pytel :)

Rowenna
29. 09. 2004
Dát tip
chachacha, kritiky. Dílo eeee.

V_I_Lennon
28. 09. 2004
Dát tip
ó, slovutný! jak to děláš, že máš tak čistý pytel?

Fouckault
28. 09. 2004
Dát tip
"debilní,ubohé,pokus o poezii,trapné" ...cituji "autora" :-) pikaču.. na tomto místě to skutečně sedí!

pikaču
28. 09. 2004
Dát tip
Neopič se po mém "debilní,ubohé,pokus o poezii,trapné" a už vůbec to necituj!!!A nevim co ti tu sedí,maximálně to tak může stát!!!

kassiope
28. 09. 2004
Dát tip
Naprostý trapas.

pikaču
28. 09. 2004
Dát tip
naprosto hrubá kritika!

bobik37
28. 09. 2004
Dát tip
Co to je?? Hruba kritika

pikaču
28. 09. 2004
Dát tip
To neni hruba kritika ale Hrubá kririka,slyšíš ten rozdíl???a kde máš myšpulína a fifinku s pinďou, bobíku???

pikaču
28. 09. 2004
Dát tip
To neni hruba kritika ale Hrubá krtika,slyšíš ten rozdíl???a kde máš myšpulína a fifinku s pinďou, bobíku???

pikaču
28. 09. 2004
Dát tip
To neni hruba kritika ale Hrubá kritika,slyšíš ten rozdíl???a kde máš myšpulína a fifinku s pinďou, bobíku???

Wojtyla_Jr
28. 09. 2004
Dát tip
pikaču pikaču.. dílko až na kontrast smrdutosti a čisté vody Vitel nezaujalo, ale trojím opakováním odpovědi kritiky kombinované snahou o urážku pod vládou svého spravedlivého hněvu jsi mě dostal.. připomělo mi to rozhorlené : setapouch!..sobý hnusec..!! dík, tip a klid..

pikaču
28. 09. 2004
Dát tip
taky dík a klid

Garth
28. 09. 2004
Dát tip
Pikaču. Mám tě nesmírně rád, a obdivuji čistotu tvého pytle, ale drž se prdelního tématu. Tip ti musím dát jen z obdivu k tvým "prdelním" dílům a jisté setrvačnosti, která zde patrně funguje i jiných, tedy se ji v obecném zájmu budu držet. Nicméně pytel apriori nesmrdí. Navíc máš v prologu hrubku. Pi káču. :) Tvůj setapouch. A taky, myslím, že slovo chtíc (jako podstatné jméno) jsi si vymyslel.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru