Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Umučení Krista

30. 09. 2004
1
0
1109
Autor
alch

Právě jsem shlédl poslední dobou opěvovaný i zatracovaný a v některých zemích dokonce zakazovaný film "Umučení Krista".

No... abych řekl pravdu žádný umělecký ani jiný dojem na mne neudělal...

shrnu děj: Ježíš Nazaretský byl od počátku filmu bičován a bičován s občasným několikavteřinovým střihem jinam a zase  byl bičován a bičován a nakonci filmu je ukřižován.. (óó ten holywodský duchaplný děj :-o)

P.S. sorry jestli jsem prozradil pointu filmu... (ukřižování) :-o

 


Dero
01. 10. 2004
Dát tip
alch ... příště avi, prosím, když mě zmiňuješ.

alch
01. 10. 2004
Dát tip
jj máš pravdu.. "můj názor" a mohu se zeptat v které kapce krve byl ten hlubší význam ?

Dero
30. 09. 2004
Dát tip
Tohle do kategorie "Divadla, Filmy, Výstavy" nepatří ... zkus napsat recenzi. Pakliže chceš jen publikovat svůj názor, použij k tomu raději kategorii "Ostatní" ...

Dero
30. 09. 2004
Dát tip
Okej, bez responze ... přesouvám do ostatních.

John_Ceder
30. 09. 2004
Dát tip
Dero ty jsi pedant!

Dero
30. 09. 2004
Dát tip
Johny ... mně by to bylo jedno, ale zabírá to místo na hlavní stránce - to snad pochopíš, že aspoň tam by měly být relevantní odkazy.

alch
30. 09. 2004
Dát tip
óó čtyři názory... a žádný se netýká obsahu článku.. bravo :-)

Dero
30. 09. 2004
Dát tip
óó ... ehm ... jakého článku?

alch
30. 09. 2004
Dát tip
to bys asi koukám nepochopil.. takže.. no comment!

A co si, prosim te, cekal? Precti si nektery evangelium (jedno ze ctyr), abys trochu pochopil, co se presne delo v poslednich 24 hodinach zivota jednoho zidovskyho tesare. Pak te mozna ta zaplava krve neprekvapi. A jestli si cekal Jeziska a Vanoce podivej se spis na "Rolnicky, vsude kam se podivam".

alch
30. 09. 2004
Dát tip
Nechápu proč bych měl číst nějaké evangelium v bibli, když už jsem tu část viděl zfilmovánou.. ;-) p.s. a ty "Rolnicky, vsude kam se podívam" určitě skouknu díky za prima tip :-)))

wazzup
30. 09. 2004
Dát tip
Já se teda filmu Umučení taky zastávám.. může ti to přijít jako jatka bez pointy, jen pokud nechápeš ten hlubší smysl a význam... každopádně je tvůj názor,....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru