Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

KFC - Proklatě Umučené Kuře

30. 09. 2004
6
0
3184

KFC nebo PUK?

KFC - DŮM HRŮZY

obrazek [http://www.cs.berkeley.edu/~ddgarcia/photos/2002China/2/KFC.jpg]

...ale taky ráj pro zoofilní sadisty a lidi který milujou nezdravý a drahý jídlo.Možná že chutná dobře,ale taky se podívejte do zákulisí.Okamžitě vás asi přejde chuť na veškeré kuřata,možná se z vás stanou vegetariáni,ale asi určitě se poblejete.Krásný recept: umučit,nechat pár let "uležet" v mrazáku,obalit i s peřim v těstíčku,hodit do voleje starýho půl roku a podáváme!!!A navíc ještě čerstvé několik let.Opravdu chutné.Kdo po přečtení těchto faktů půjde ještě někdy do KFC tak je buď člověk kterej je tlustej jak prase a je na tom závislej a nebo člověk kterej má opravdu hodně silnej žaludek."Všichni kdo se chystají do KFC,těm přeju ať se šťastně poblejou a ať hodně podporujou mučení zvířat!"a těm ostatnim přeju hodně štěstí,zdraví a ůspěchů do života.

 

-váš hrcprcskrmrd-

obrazek [http://williamscobie.com/pics/kfc.jpg]

"Mňam!"


Luke_bunda
29. 12. 2004
Dát tip
KFC je dobrý, zvlášť zinger burger... :).

klipeto
27. 12. 2004
Dát tip
t

Petr_Pan
25. 12. 2004
Dát tip
dopohody - napsals to dobře a krátce - good - dík za to :-) TIP

V_I_Lennon
23. 12. 2004
Dát tip
to je ti podobný ty karnovorní svině. vy mrtvoložrouti neumíte přát nic hezkýho. já chci mír!!! nikdo nebude nikoho zabíjet!!!

bohus
23. 12. 2004
Dát tip
čo je to " karnovorní " ???

V_I_Lennon
23. 12. 2004
Dát tip
"karnovorní" je překlepová verze od "karnivorní"

sk8ergirl
23. 12. 2004
Dát tip
fajné...nesnáším KFC :-)...klub

bohus
23. 12. 2004
Dát tip
a čo je to svině? :) (tomu preošlému slovu aj tak nerozumiem, ale mám dôvod sa vzdelávať, pozriem si to v slovníku...)

V_I_Lennon
23. 12. 2004
Dát tip
svině je prase. to je taková nadávka.

dismorphia
23. 12. 2004
Dát tip
já to celé číst nebudu, jsou to v podstatě ty samý řeči, které se vedou všude, ale dobře za ně, pochopitelně.. ten název je skvělej, výstižnost nad výstižnost ! jo a pěkný nick, hele:)

bohus
22. 12. 2004
Dát tip
... a všetkým, ktorí hryzú chlieb a mrkvu prajeme, aby ich po smrti hrýzli červy!!!

johanne
26. 10. 2004
Dát tip
proboha!

JiKo
01. 10. 2004
Dát tip
tebe asi maminka moc ráda neměla viď?

V_I_Lennon
01. 10. 2004
Dát tip
chuťka

Lyryk
01. 10. 2004
Dát tip
.-) úvaha to rozhodně není

Fouckault
01. 10. 2004
Dát tip
náhodou je to bašta! :-)

jestli to nechápete tak navštivte moje dílo !!!???PROČ???!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru