Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tajný 2

02. 10. 2004
1
0
3924
Autor
I_v_a_n_k_a

Vstoupil. Tiše vykročil směrem k ní. Sevřel její vlasy v pěst. Vdechl jejich vůni. Pustil je a pohladil ji po krku.  Vroucně líbal její šíji.

 "Dobrý den" promluvila chladně.

 "Ach, Gabrielo!"nepovšiml si její upjatosti.

Povstala a oblékla si župan. Dárek od něho. Satén jen náznakem skrýval svůdné křivky.

"Jak se dnes máte?" optala se. 

"Celý den myslím jen na vás, toužím po vás, Gabrielo."   

"Dáte si něco k pití?" pokračovala v nesmysném rozhovoru.

"Dám si vás" odpověděl myslíc si, že tento výstup je pouhou hrou, která v něm má rozdmýchat ještě větší vášně.

Nevšímajíc si jeho odpovědi zavolala sluhu a přikázala přinést víno a večeři. Jen at trpí, myslela si. Usedli ke kulatému stolku a připili si. "Na vaše zdraví, lorde Thomasi" pronesla.

Konečně se nasytila. Zůstávali sedět. Hleděli na sebe.  On, před sebou netkunutý talíř majíc, na ni hleděl v očekávání.  Ona dívala se na lorda s pobouřeným výrazem. Pohrávala si s ním. Čekala na okamžik, kdy začne otevřeně žadonit o polibek, o kousek jí samé, čekala na své vítězství. Povstal. Nemohl se jen "koukat" na nejnádhernější ženu říše a přesto zůstat sedět, zrovna on - proslulý milovník. Obešel stolek a přistoupil k ní. Chtěl ji políbit....

 

Pokračování přiště.          

                                                     Ivanka


Alojs
29. 10. 2004
Dát tip
ano, umíš psát a potvrď to! talent na to máš a když přihlédnu k tomu, že máš teprve 15 (nic proti věku :-)), tak to vypadá velice nadějně.

I_v_a_n_k_a
29. 10. 2004
Dát tip
díky....,ale tobě je akoro 20 a jsi skoro genius....vážně až budu mít víc času určitě se k tobě vrátim

Alojs
29. 10. 2004
Dát tip
Ne, génius vážně nejsem - mám obrovské mezery a tady na písmákovi se je snažím zalepit :-)

synáček
29. 10. 2004
Dát tip
Je to moc dobře napsané... nemá to chybu.... ta přímá řeč plyne nenásilně... a že je to krátké(?)... o to lepší je to(!), žádná zbytečná slova, všechna jsou na svém místě... líbí se mi jak píšeš... moc! T****

Alojs
10. 10. 2004
Dát tip
Souhlasím s Kytii, na povídku je to strašně useklý, ale psát umíš, to jo...

I_v_a_n_k_a
10. 10. 2004
Dát tip
tak ted jste mě opravdu moooooc potěšili.já vím, že nápad je otřepanej a zbytečnej...., ale to, že jste někdo napsal, že umím psát mi udělalo radost...opravdu moc díky a příště zkusim něco originálního a delšího....jsem na větvi - já, že umím psátr....:-)

Ka_9
08. 10. 2004
Dát tip
Je to super-ty slovní obraty,krátký věty,to by měla Božka radost...piš dál mě se to fakt moc líbí

Kytiii
03. 10. 2004
Dát tip
ztratíš tímhle čtenáře... povídka nemá být pouhým výkřikem... tohle je o ničem

Empty
02. 10. 2004
Dát tip
strašně pobavilo, jak je to legračně useklý:-) přijde mi to, jako bych se díval na nějakou telenovelu a najednou mi vypadl obraz. Chápal bych, kdyby věc byla tak dlouhá, že by nutně musela být na pokračování, ale jestliže napíšeš ubohých deset řádků a pak napíšeš pokračování příště, je to vážně děs, sorry...

sk8ergirl
02. 10. 2004
Dát tip
No nevím, ale mně to přijde jako dost laciný...takovejhlech příběhů je hafo...a už je to pěkná nuda

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru