Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Polibek

08. 10. 2000
4
0
3153
Autor
Barka

občas jsem přemýšlela co je víc,,,,myslím, že to tuším :-).

Zase už sílu poznávám, když nechávám ji v sobě spát, zase už tobě nedávám, to co mohla bych ti dát. Když slunce zajde za hory a krůpěj deště pokropí mi nohy, přemýšlím jenom o tobě, o tom, proč k lásce nemám vlohy. Proč povídat si je potřebné, když ruce dáváš na mé tělo, proč nechceš slovíčka mi darovat, když právě to by se mi chtělo. Nechápeš, že klíče ke mně vedou přes mé myšlenky, křičím to v sobě nahlas lásko, zahoď své mylné domněnky. Mám strach, že pro tebe to neznamená mnoho, když polibek ti jeden dám, ale je to víc – to lásko věř mi, než když tělo k hříchu zaprodám. Tělo je jen hmota, kterou půjčím, ale v polibku je moje JÁ za to ti broučku hravě ručím, tak važ si toho, že jej dám.
Prokletí
28. 11. 2000
Dát tip
*Polibek: pof jako kráva!!! navíc jako nepolíbený nesmím nic říct ... m.

Jákob
09. 10. 2000
Dát tip
moc hezké a polibek ten má cenu nesmírnou

zirafka
09. 10. 2000
Dát tip
zkus mu to rict nahlas, ne jen v sobe :-)

ady
09. 10. 2000
Dát tip
Líbí, líbí, líbí asi jako skoro všechno, už musím dát TIP

mis
09. 10. 2000
Dát tip
Dávám típka, i když někde mám problém to rytmicky číst, ale myšlenku dost oceňuji.

Mámalibor
09. 10. 2000
Dát tip
zase medík,nepřítomen,odstěhoval se do Humpolce.

J
08. 10. 2000
Dát tip
Rozumím myšlence a ztotožňuji se s Tvým přáním!

J
08. 10. 2000
Dát tip
Je to snad víc, než aktuální.

PetrViP
08. 10. 2000
Dát tip
v tom těkavým stavu, ve kterým jsem, bych si potřeboval přečíst ještě desetkrát,...., ale už teď mohu zodpovědně říct, že jo, že se mi to líbí...

Carodej
08. 10. 2000
Dát tip
Tahle básnička je výpovědí, je to přesně onen dárkový balíček, o kterém jsem kdesi mluvil. Sen pevnou formu dostává. Myšlenka oděná do veršů.

Koom
08. 10. 2000
Dát tip
At koukam, jak koukam, zadny 'svojim' jsem tu nenasel:-))))) Ze bych ti dal Tipik?:-))))) To bude vypadat ze to neni jenom kvuli ty basnicce, a taky neni, ale zaslouzila by si ho i sama:-)))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru