Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Důl Hlubina (mé duše)

09. 10. 2000
1
0
741
Autor
Souhvezdi

Závidím všem, se kterými trávíš svůj čas (pro mě tak drahocenný) ... a já? Sedím na dně těžební jámy dolu Hlubina (mé duše) a vzpomínám, jak chutnaly Tvé rty... ... po čem? Po jahodách A po šampaňském Škoda jen, že tak krátce...
Cyndi
12. 12. 2002
Dát tip
ee

Mámalibor
14. 10. 2000
Dát tip
jestli to nezavinil ten metan.

Albireo
14. 10. 2000
Dát tip
Mně se to moc líbí, protože to velice rezonuje s mými současnými pocity. Ale myslím si, ze by se mi to líbilo i v jiném citovém rozpoložení, a proto Tě můj TIP nemine.

Bambulka
10. 10. 2000
Dát tip
hele, horníku, koukej rychle vyfárat!... nahoře nádherně svítí sluníčko!! ... a taky zrajou jahody a víno... a další rty se v nich smáčí...:-)) ale jo, tahle se mi dost líbí, i přes tu závist a smutek na dně zaprášený černý jámy...

Lee
09. 10. 2000
Dát tip
sám jsi servíroval "šampaňskou snídani"...

Miroslawek
09. 10. 2000
Dát tip
Áááá známá depkařská firma, ale tentokrát se mi to nějak nelíbí, moc jsi to chtěl našroubovat na ten důl Hlubina a to básnišce ublížilo.

suva
09. 10. 2000
Dát tip
Záviděl i Grossman, na to nedej. Já tě chápu.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru