Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čtení v Týnské lit. kavárně

05. 10. 2004
1
0
9786
Autor
srha

Vzhledem k tomu, že se opět přiblížilo druhé pondělí v měsíci, dovolujeme si Vás všechny pozvat na autorské čtení internetového magazínu www.totem.cz, které se uskuteční příští pondělí 11. 10. v Týnské literární kavárně od 19 h. Čtení je otevřené všem zájemcům, internetovým i neinternetovým (napříč všemi servery).  

 

Opět je tu možnost zůstat v kavárně i po skončení čtení a příjemně posedět. Myslím, že poslední akce se tam velmi vyvedla, takže je určitě nač se těšit. Ještě adresa fotek z minula: http://www.totem.cz/enda1.php?a=73129

 

 

TÝNSKÁ LITERÁRNÍ KAVÁRNA A KNIHKUPECTVÍ

 

Týnská 630/6, 110 00 Praha 1

 

http://www.knihytynska.cz/kavarna.html

 

 

Takže kdo přijdete a kdo budete číst?:)


Noe1
15. 10. 2004
Dát tip
Fotky jsou skvělý. I popis je pěkný. A děkuju za poděkování ... Mám jednu reklamaci. To Kosí taj-dó nebylo od Mardou, ale od Havany a Havana je to krásné stvoření co mi drželo při zpívaných tai-dó texty (je se mnou na jedné fotce ... na té s kytarou).

srha
15. 10. 2004
Dát tip
ale o Mardou jsi taky mluvil, ne? Havanu na pospisek doplníme, vzpomínám si na ni, i když jsem nevěděl, jak si říká.

Noe1
15. 10. 2004
Dát tip
To sis spojit s tím že Pří-slovaj-dó je vnováno M z B :-)


srha
13. 10. 2004
Dát tip
vesuvanka: to nevadí, to jistě nebyla poslední možnost nás vidět

Tak co? Jaký to bylo????

Jinovata
11. 10. 2004
Dát tip
tak teda ich

srha
11. 10. 2004
Dát tip
Připomínám všem, že dnes v sedm v Týnské literární kavárně!:) účast povinná!:)

Připomínám že to troskotá na vlkovi, je mi líto... :(((

supizmus
11. 10. 2004
Dát tip
omlouvám se ale povinnosti školní zabránily mi nastoupit do posledního vlaku směrem na Prahu, kterým bych akci stihnul. pardon

vesuvanka
11. 10. 2004
Dát tip
srha tuleň Rowenna a další... Moc se Vám všem omlouvám. Do kavárny jsem přišla již před 18. hodinou a měla jsem s sebou i slíbené obrázky... ale v kavárně bylo hodně plno - i ten sálek zřejmě pro nás zadaný (bylo nadepsáno, že bude obsazený od 18,45) byl plný, samé neznámé tváře, já s francouzskými holemi, těžko bych se proplétala... zmocnila se mě tam doslova klaustrofobie, na kterou normálně netrpím, a tak jsem odešla... Moc mě to mrzí, ale opravdu mi tam nebylo dobře - moc stísněné podmínky....

Ráda zase přijdu.

tuleň
07. 10. 2004
Dát tip
já se s snad taky ukážu, moc obličejů neznám, takže mě to láká... snad se stihnu vrátit včas z Brna... klidně taky něco přečtu, ale mám skoro strach, že mé věci na to moc nejsou :^( ale těším se.

Rowenna
07. 10. 2004
Dát tip
Tak jsem si zajistila, že v pondělí odpoledne nesloužím. :-))))))) těším těším

Noe1
06. 10. 2004
Dát tip
Hmmm, potkávat vás je jako droga ... rád si šlehnu další dávku a vezmu nějaké čtení, bude-li zájem - že by tentokrát ze soudku nasranejch????? avi

Eilil
06. 10. 2004
Dát tip
ajky.. já se v pondělí do Prahy asi nedostanu.. auuu..

srha
06. 10. 2004
Dát tip
Rozhodně vás tam všechny chci!:)

srha
06. 10. 2004
Dát tip
reb: Klidně... budou li tam ti, jichž se to týká...

Jééé, já tam sice být nemůžu, ale mohla bych třeba poprosit někoho, aby jednu dvě tři mé přečetl?

srha
06. 10. 2004
Dát tip
Krásno: no možná si něco vyberu.... musím se nejdřív mrknout.

Mrkni, ale číst bych chtěla od někoho jinýho, nevadí?

srha
06. 10. 2004
Dát tip
A pačemů?:)

Coto? Po čemu? Nero.

srha
06. 10. 2004
Dát tip
No jako proč?

Aha, my svahilštinu ve škole neberem :-)))))))))))))) Proč? Protože vím o někom, kdo se tam chystá a chtěla bych aby to četl on :-)

srha
06. 10. 2004
Dát tip
Ok. Smím vědět kdo?

Tak já se ho zeptám. Noe, přečetl bys něco - třeba tu o věnečkách?????

Noe1
06. 10. 2004
Dát tip
Jéje ... to víš že jo, rád. A co tak to tvé poslední tai-dó?

srha
06. 10. 2004
Dát tip
OK:)

jéééé, a dáte mi pak vědět jak se líbily?

srha
06. 10. 2004
Dát tip
se ví:)

:-{} a pro Noa taky jednu :-{}

Noe1
06. 10. 2004
Dát tip
:-))))) takže dvě? "Moje poprvé" a "Konečně si zase užiju"?

Nevím, kolik mi srha dovolí.

srha
06. 10. 2004
Dát tip
až deset minut... takže třeba šest, osm...

No tak já ještě kouknu. Ale řekla bych maximálně ještě tři krátké další. A díky oběma.

Makča
06. 10. 2004
Dát tip
tož já bych se stavila, když to vyjde, minule se mi to celkem líbilo, až na to, že tam bylo kapku teplo a nebylo jistý, jestli mě do tejdne nevyhoděj ze školy..to bych si to teďka mohla užít líp..tak můžu jo, když mě teda nevyhodili?:-)

srha
06. 10. 2004
Dát tip
určitě i ty přijď!

vesuvanka
06. 10. 2004
Dát tip
Budu se snažit přijít a těším se. Mohla bych přečíst dvě dílka?

vesuvanka
06. 10. 2004
Dát tip
Teď koukám, ono se to čtení týká asi jenom Totemu nebo můžeme číst i my z Písmáka?

srha
06. 10. 2004
Dát tip
To čtení je otevřené... navíc většina lidí se stejně osobně zná a vyhcázej spolu dobře... já jsem sice v redakci totemu, ale s Lyrykem mezi sebou nemáme žádný problém, vycgázíme spolu bez problémů.... navíc navzájem chodíme na své akce... Přivítáme tem velmi rádi kohokoliv a ještě radši budeme, když bude kdokoli číst... toto je otevřená platforma, jak písmák, tak totem Takže určitě přijď!:) Budu se těšit. drfaust/srha To platí pro všechny:)

supizmus
06. 10. 2004
Dát tip
možná se ukážu, nevím-záleží na spojení. Jinak, doufám, že počítám dobře, když si myslím, že týnská kavárna bude někde kolem týnského chrámu? zdraví supo

srha
06. 10. 2004
Dát tip
je za ním


vesuvanka
06. 10. 2004
Dát tip
Díky moc, také se těším

Vlk - smí/nesmí ?

srha
05. 10. 2004
Dát tip
asi spíš ne... já nevím... to je věc majitele... ale nepamatuji se, že bych tam viděl někdy někoho s vlkem:(

Škoda... Tož se bavte :)

Mahoney
05. 10. 2004
Dát tip
škoda že se nedá zařídit menší koncentrace smogu.. posledně jsem byl tak uzený, že mě minimálně na půl roku přešla na podobné akce chuť..

Rowenna
05. 10. 2004
Dát tip
No, kdybys rebecco přišla, tak se taky pokusím utrhnout. :-))))))) Proč jsi nasraná?

srha
05. 10. 2004
Dát tip
reb: cokoli.... co ti bude vyhovovat. Pojď.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru