Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vítězný čtverec

09. 10. 2000
2
0
1197
Autor
Bandaska

V parku sedí čtyři duše v drsných rukou drží kuše Zásah! V parku sedí jen tři duše v drsných rukou drží kuše Zásah! V parku leží dvě mrtvoly v drsných rukou drtí stvoly Zásah! V parku sedí Vítěz,sám ptám se, zda-li sebevraždu nechystá...
zirafka
15. 10. 2000
Dát tip
ocekavala jsem nejakou větší pointu... tak tžeba příště :-)

Kvetina
11. 10. 2000
Dát tip
Mám nejasný pocit, že si z nás Bandaska dělá legraci. Za smysl pro humor mu to tipnu, i když si to jinak nezaslouží.

Merle
11. 10. 2000
Dát tip
mě se to líbí celý :-))))

kalinka
11. 10. 2000
Dát tip
Hele a to znáte, jak na pustym ostrově ztroskotají dva chlapi a jedna ženská?!:o)) Asi tak za měsíc ženská prohlásí: "Už mám těch prasáren dost!" A skočí ze skály. Za další měsíc jeden z těch dvou chlápků: "Hele, já už mám těch prasáren taky dost, co když jí zahrabeme?!:o" Za další měsíc ten druhej chlápek: "Hele, já už ty prasárny taky nějak nepobírám, co kdybychom jí zas vyhrabali?!:o)))"

JiKo
09. 10. 2000
Dát tip
Myšlenka dobrá ale zpracování nestojí za nic

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru