Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ode mne pro mne

06. 10. 2004
1
0
1370
Autor
Danilka

Občas člověk přemýšlí, rekapituluje své činy a skutky, přičemž se setká s tou vtíravou myšlenkou, že podlehnout slabosti je to nejlepší řešení.....

Chapadla zoufalství se plazí po celém tvém těle, beznaděj jde za svým cílem, bez bázně a směle.

 

Propadáš se do propasti, kde čeká jen nihil, zdá se býti banalitou, že bys tohle přežil.

 

Duše tvá je na pokraji, všechno křičí: "Zemři"!, nemáš proč dál odporovat. Nechceš již žít ve lži.

 

Skonči svoje utrpení s celým širým světem, kdo o tebe vlatně stojí? Vzpamatuj se skřete?!

 

Nedívej se na ty kolem, nemáš, co bys ztratil....vztáhni ruce po té věci, smrt bude tvůj azyl.


ponetka
08. 10. 2004
Dát tip
ne ne ne, nepodléhat nic nedusit v sobě, všechno musí ven a zase bude líp...uvidíš, držím palečky :o))

Danilka
07. 10. 2004
Dát tip
Eilil...ono to snazsi urcite je, jenom je skoda, ze realizace neni tak docela mozna:o) Dekuji za tvuj nazor. A to vykriceni z okna urcite vezmu v uvahu, protoze mam chut oznamit celemu svetu, jak to se mnou vlastne ve skutecnosti je.

Eilil
06. 10. 2004
Dát tip
hoplá.. tak to je tedy něco.. snad bude líp.. proodlehnout slabosti.. jojo někdy je to opravdu to nejednoduší.. básnička je hodně silná.. jen otevřít okno a vykřičet ji na ulici.. :o) tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru