Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

" Človek "

08. 10. 2004
0
0
2822
Autor
grimer

Kvieťa skláňa hlávku, púčik.

Mrie, ´ni nedožilo rána...

Lúče z hmly sa dotkli lístkov zpoly

a zrazu...náhla rana.

 

Pobudilo všetky stromy, kry i lúky.

Končí život v tejto strane sveta...

Čo živé je a dýcha, cíti muky,

čierne peklo zo západu lieta.

 

Po živote je tu po pár časoch.

Je ticho, po smiechu, po hlasoch...

Všetko zničil "človek" už,

všetko zničil Adolf Bush.


grimer
27. 01. 2005
Dát tip
nevidel som to. ale cital som na to dobru recenziu. ja sa polepsim a kuk na to, ok?

grimer
25. 01. 2005
Dát tip
mas pravdu, je ich tu velmi vela, ale tento je najhorsi a na dalsich pat rokov tu to peklo bude pretrvavat. ludia su slepi alebo sa boja alebo neviem co uz sa s tymto svetom do riti deje!!!!!!!

pepopepo
25. 01. 2005
Dát tip
videl si farenheit 9/11? Ked nie pozry, uvidis preco AdiBus taky sopmar

pepopepo
09. 01. 2005
Dát tip
ale ten Adolf Busch nieje len jeden, je ich tu vela, velmi vela

grimer
09. 10. 2004
Dát tip
Aššurballit: tvoje meno je z arabčiny? čomu na tom nerozumieš? veď tam sú normálne slová...žiadne archaizmy...blázniš? asi sistával príliš skoro a máš ešte zalepené oči. ďakujem, že si sa stavil a za názor. vážim si to. snáď sa ti iné nebudú zdať archaické...

...ked odpovedas...hod mi druhy raz avizo... ...assurballlit...je jeden asyrsky panovnik...nic za tym nehladaj...ma to len napadlo... ...vstaval som vcas...akurat....po opici.... ...slova....zpoly kvieta mrie atd...znie mi to ako rec sturovcov....resp...hviezdoslava... ...ja ale nehorazne trepem...

isabel....nic si z toho nerob...ja teda slovak som...vraj....ale s touto archaickou slovencinou mam problemy.... ...a k basni...neviem....mozno keby si to napisal dnesnym resp. ludskejsim jazykom...napokon sladkovic tiez nepisal bernolakovcinou...ak rozumies... ...ale mna neber prilis vazne...ja basnam houby rozumiem...len trepem...

vesuvanka
08. 10. 2004
Dát tip
Báseň je velice citlivě napsaná "čierne peklo zo západu lieta" velmi dobře vystihuje o co se jedná a proto bych vynechala poslední dva řádky, aby to zůstalo jen tak nastíněné.

grimer
08. 10. 2004
Dát tip
vesuvanka: ďakujem za názor. tiež som na to myslel, že to vypustím, ale musel som to tam dať. bol som veľmi nervózny a roztržitý a plný nenávisti. skrátka som ho musel pomenovať. ďakujem

IsabelTorr
08. 10. 2004
Dát tip
Slovenština hezky zuni, ale abych se přiznala moc jí nerozumím jinak moc pěkný.

grimer
08. 10. 2004
Dát tip
možno po viacerych prečítaniach tam niečo uvidíš, ja ti nenapíšem o čom to je, možno prídeš na to sama. ďakujem za písmenká

grimer
08. 10. 2004
Dát tip
delete: k téme je zbytočné vyjadrovať sa, tá je jasná. prekvapilo ma však to od študenta matematiky. orečo si napísal práve matematiku?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru