Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Biela, modrá, červená

18. 10. 2004
0
0
3744
Autor
grimer

Panenská nevinnosť kolísky

zahalená voňavým závojom.

Žltá tráva na podolí

spoznáva sa s nábojom.

 

Sila veľkých, túžba sám byť,

snahy možné, nemožné i.

V očiach iskra plameňa,

nálet malej včely.

 

Chyby v čele národa,

túžba kázať azda.

Toto nie je náhoda,

to je vražda!

 

Smrť vlastného národa

spôsobila dohoda.


grimer
23. 10. 2004
Dát tip
je to na pousmiatie, čo si napísal, ale neverím, že to máte v ... . pozri sa do minulosti, tiež ste bojovali za slobodu (aj s nami spoločne. alebo my s vami...?).

...kto vy???....ja som slovak...a o historiii toho viem dost...a je to citat z pesnicky lasicovej...

grimer
23. 10. 2004
Dát tip
sorry, no jasné, ty slovák. tú pesničku nepoznám.

...my sme narod holubici nikto nam nic nedozici....tak je to spravnejsie...ale moja verzia sa sem hodila viac...

slun...my sme narod holubici...my to mame vsetko v...

...podla mojich info nato s operaciou v iraku...ak na to narazas...nema vela spolocne... ...treba odlisit pojem usa a nato...co ty spajas vlastne do jednneho... ...vela clenov nato sa od konfliktu v iraku distancuje... ...a neviem ako to myslis s koncom europy ...ja nemyslim ze bude koniec europy...snad len usporiadania...niektore narody pojdu hore ine dole... ...a ak koncom europy myslis rozpad eu....tak to sa stane aj bez toho...europske narody nemozu zit v harmonii...to je demagogia... ...zober si rakusko-uhorsku....sv.risu rimsku nem.naroda...alebo len blbe cesko-slovensko... ...vychdisko by bolo len...ak by niektore narody ako my dostali po papuli a postupne asimilovali... ...a azia uz uder vracia...madrid...beslan...aj ked nejak prestavam verit na alkajdu...ale to je ina... ...ale k zmenam pride....ved je vojna....a vojna vzdy sposobuje zmeny... ...v historii mas vela paralel...ved co by boli americania nebyt svetovych vojen...???....

Jo, slovenský národ, díky za odpověď na nevyřčenou otázku –Slůňu název evokoval kdysi všudypřítomnou reklamu na nejmenovanou zubní pastu, leč přečtení díla jej vyvedlo z omylu.

..neda mi to nespytat sa...smrt akeho naroda narazas...

grimer
18. 10. 2004
Dát tip
aššurbalit: slovenského národa. vstupom do NATO.

...skor by som sa bal EU ako NATO... ...nato predsa je len posrana vojenska organizacia....

grimer
18. 10. 2004
Dát tip
aššurballit: nemyslím si. lezieme do riti amerike a tam sú druhí hitlerovci. kolko ludzí, tolko chucí, jak sa u nás poví...

...ale amerike je nas narod ukradnuty...logicky...im ide o ekonomicke ciele a podobne sracky.... ...problem by bol keby eu smerovala ku superstatu...co smeruje...a taky superstat je trvalo udrzatelny iba tak ze bude jeden narod dominovat...a skus porozmyslat ako to pojde... ...ale prave na tomto eu vyhori....

grimer
18. 10. 2004
Dát tip
aššurballit: NATO sa serie do ázie, lebo sa do nej serie amerika a tak sa do nej serieme aj my. lenže ázia nám to včetko vráti a to bude koniec európy. my tu možno už nebudeme, ale ten čas príde čo nevidieť.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru