Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Polibek

21. 06. 1999
3
0
3471
Autor
Gity

Pod kůží cítím svůj tep zrychluje se z pocitu tepla tvýho těla... znova a znova chci být tvoje celá jen v myšlenkách a svých snech ve vzpomínkách... otevřu dveře své duše dovolím ti překročit práh dovádět vidím nás v milostných hrách jak něžné... sladké a vroucí tvoje políbení doteky na místa kam to možné jindy není budu tě laskat... do vlasů zabořím své prsty polehoučku kousek po kousku budeš roztávat v mé dlani... sněhová vločko - ani mráz tě nezachrání před pecí rozžhavenou do běla - políbím tě.... před zraky anděla.
Sandra
01. 06. 2000
Dát tip
Milovat! Vášnivě, něžně, vesele, opravdově, rozmarně, nerozumně, věrně, bolestně, navždycky...... Srdcem! Dávám ti tip......ani nevíš, jak přesně jsi vyjádřila moje pocity! Dík za to!!!!

Sandra
01. 06. 2000
Dát tip
Sorry, tohle je kritika k básničce MILOVAT. Spletla jsem se. Takže teď správně: V mých dlaních budeš roztávat, v žáru mýho těla, líbej mě sladce a dlouho, sněhová vločko bílá..... ....opět dokonalý.....TIP!

kačka
01. 11. 1999
Dát tip
U mě je to s líbáním podobné, chudáci andělé, co všechno musej vidět, ti už asi hned tak z červenání nevyjdou nebo žeby klopili cudně oči?

Lalinka
21. 09. 1999
Dát tip
je to krasny

Bříza
25. 06. 1999
Dát tip
v té žhavé peci
bráně anděla
mé tělo
dělá
dělá
dodělá

Kombajn
25. 06. 1999
Dát tip
Kruci, tak tohle mi nedelej. My vime, ze JSI UZASNA... Ach jo. Holka, ty bys to mela vydavat na papire... Ja nevim. Fakt nevim, co psat o tvych basnich jineho, nez ze jsou skvele, podivej, jakou mas na tech strankach navstevnost.

snoopy
25. 06. 1999
Dát tip
abyste se, cukříci, nerozpustili.. v tom jejím horkém víně.. tak rozpustilém..
já jsem nerozpustný.. ale.. co to? nepomáhá to! gity..!? (cos do toho dala? /jako bych to nevěděl../)

Merle
22. 06. 1999
Dát tip
Gituš, jak ty to děláš...

Print
22. 06. 1999
Dát tip
Jsi něžná, nežnější až nejněžnější!!! (Nejsi zamilovaná?:-)))))

Jákob
22. 06. 1999
Dát tip

Božíčku až tají se mi dech

djPes
21. 06. 1999
Dát tip
Závidím !!!

slavek
21. 06. 1999
Dát tip
láska je nejkrásnější dar který máme..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru