Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

PRASK

07. 10. 2004
3
0
1117
Autor
Dduuhhaa

+ -

 

představ si, jak nafukuješ balonek, fúúú,fúúú,fúúú, jde to stěžka, pomalu se zvětšuje a začne prosvítat. fůůůů fůůůů fůůůů pokračuješ a přemýšlíš, kolik ještě fouknutí zbývá.... fůůů fůůů fůůů.......

"Nafoukni ho tak veliký, aby se tam vešli všichni lidé ze Země", vyleká mě dítko stojící mi u nohou. Přidržim hrdlo balonku a podívám se na narušitele. "Nafoukni ho tak veliký, aby se tam vešli všichni lidé ze Země!!" trochu zoufale opakuje. "To nejde" odpovím, nadechuji se a... "Proč by to nešlo?" zase mě vyruší. "Ten balonek je malinký a lidí je hodně, není to možné. Fůůů fůůů fůůů"  Zamyslí se a odpoví "Vždyť je přeci nafukovací, proč by to nešlo?"  Fůůů fůůů fůůů fů....


IsabelTorr
08. 10. 2004
Dát tip
Dobrý přemýšlení o nesmyslu, ale takhle to zní krásně a bezvadně vymyšleně. tip

klukbuk
08. 10. 2004
Dát tip
Možností k zamyšlení je mnohem více. Třeba - proč by se měli všichni lidé vejít do nafukovacího balónku? A je to vůbec třeba?

pozorovatel
07. 10. 2004
Dát tip
Byla trochu nafoukaná, ne?:)))) "Vždyť je přeci nafukovací, proč by to nešlo?" Jo! Proč by to nešlo?! ...jdu si nafouknout svůj balónek. Ale lidi si do něj budu vybírat... (blbůstka je trošilinku kostrbatě napsaná) *

kassiope
07. 10. 2004
Dát tip
Dobrá myšlenka :o)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru