Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stříbrňák

10. 10. 2000
0
0
2452
Autor
kajka

No řekněte, že červená knihovna neměla něco do sebe. Malinký úryveček: - To unesete!

Položil jí ruku do klína a studila jako dukát, který nosívala na krku ještě když byla babička naživu. Po její smrti ho odložila a říkávala si: jaká škoda, taková krásná mince. Stříbrná jako rybí šupinka, chladivá a lehounká jak pápěří. Brávala jí do rukou jen když jí bylo nejsmutněji. Ale myšlenky z minulosti zase přeskočily zpátky k dlani, která neustupovala ze své pozice a znepokojovala její mysl. Měla bych ji možná zkusit setřást - ale copak se mohu byť jen o píď pohnout? Tenhle okamžik se nebude nikdy opakovat, vím to, říkalo jí cosi uvnitř. A tak nezvedala hlavu z jeho ramene, naopak se do něj zachumlávala hloub a hloub a chtěla tu chvíli prodlužovat do nekonečna.
kajka
24. 12. 2002
Dát tip
Tak to zkusím popsat... ale asi jindy, teď ten štrůdl... :c)

Severkanova
03. 12. 2002
Dát tip
ohrala se? ta ruka? a co bylo pak?

kajka
04. 09. 2002
Dát tip
Stříbrňák k stříBRŇÁKU... a je z toho meziměstská story... .c)

Pháthía
01. 09. 2002
Dát tip
A kde a jak jsi začala???Informuj širokou veřejnost.Ona informována není>.......................................................

kajka
22. 08. 2002
Dát tip
já začla a nikdo se nepřidal... :c(

Pháthía
21. 08. 2002
Dát tip
Notak notak,klídek,kdo teda začíná a kde se koná???

Merle
12. 10. 2000
Dát tip
F: začátek je na tobě... to bude zase vofuk ;-)))

kajka
11. 10. 2000
Dát tip
JiKo - b! Merle a Falka - sto zlatých za jeden stříbrný Jákob - si silnej jako silnice Saša - napsaný dneska, teda včera...

Merle
11. 10. 2000
Dát tip
cháááá teď mě něco napadlo... co tohle téma Červená knihovna vyhlásit jako společný... takovej Miwa by se jistě nenechal pobízet... co vy na to?

Falka
11. 10. 2000
Dát tip
To je úžasnej nápad, hele, co kdyby jeden začal, rozepsal... a ostatní pokračovali k kritikách a dopisovali... ???

JiKo
11. 10. 2000
Dát tip
No to by šlo :-))) uděláme z toho auditorium?

Merle
10. 10. 2000
Dát tip
hň hň hň ;-)))))))) Jediný co mě zarazilo, že (jistej si nejsem) dukáty byly vždycky zlatý.

Jákob
10. 10. 2000
Dát tip
unesl jsem to :o))

Saša
10. 10. 2000
Dát tip
:c))) ty duše romantický knihovně lásky vždycky propadnou zas a znova hltajíc něžná slova napsaná kdysi i dneska a duše jim stále tleská ... (náhodou, i slaďáček je důležitý v tom stresem přeplněným světě ... )

Falka
10. 10. 2000
Dát tip
Hň hň hň, úplně stejně jako Merlík, včetně toho zlatého dukátu a včetně té nejistoty :o)))

JiKo
10. 10. 2000
Dát tip
a?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru