Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ráno

15. 10. 2004
2
0
918
Autor
bluemind2

Zobudil som sa v cudzom byte. V hlave rozzúrený býk divo búšiaci na múry svojho väzenia. Svitá a tak si, opierajúc sa o parapetnú dosku zapaľujem svoju prvú (a možno poslednú cigaretu). Vonku sa tackavo plazí postava. Svet sa preberá z bezvedomia chladivej noci a nik si nepamätá na to, čo sa dialo pred pár hodinami. Stojí vedľa mňa a rozpráva o tom aká bola krásna. Rozpráva toho veľa, ale viac mu nerozumiem. S úsmevom a cigaretou nešikovne umiestenou medzi ukazovákom a prostredníkom pravej ruky, pritakávam. Vonku svitá a cez otvorené okno sa k mojim nohám prevaľuje práve prebudený vzduch blednúcej noci. Jeho nezrozumiteľný hlas zaspal v kresle a ja dopíjam pohár naplnený niečím, čo by mohlo byť vínom. Oblaky sa hanblivo halia ružovým závojom a hmla sa rozplýva pomedzi domy. Ten býk v hlave je tiež unavený, sedí v kúte a ticho fučí. Špinavé poháre, plný popolník a misa zvyškov meniacich sa na moje raňajky automaticky presúvam bližšie k umývadlu. Z kresla chraptí ten hlas a ešte raz povie: „Krásna...“. A ja berúc zo stola poslednú cigaretu, zatvárajúc za sebou dvere bytu, mením sa na tackavo plaziacu sa postavu...
...pridavam sa...

Walker
17. 10. 2004
Dát tip
Hele... možná ti ten tip nikdo nedal jen proto, že se jim to četlo jako mně... což znamená celkem louskavě... takže já ti ho dám

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru