Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hlásá

13. 10. 2004
1
0
1566
Autor
Giltar

Hlásá

Střecho světa, ty dokonalá.
Vidím tvé verše nad sattvá.
Jak směšné je mé snažení
a tvůj hřbet se lísá.

Pravím ať vrátí mou
soudnost navrátí ke kamenům tvým.
Stojím a plýtvám leností.
Mou havraní láskou.

V kruh sám sebe stáčím
ladnými pohyby.
Starostí chyby utiší.
Tvé koloběhy.

13. dubna 2004

johanne
26. 10. 2004
Dát tip
s indologem si starosti nedělám, to byl jen návrh pro tebe, ať to místo knih řešíš jinou cestou :o) Váša, jako ten ze stejný třídy?

Giltar
26. 10. 2004
Dát tip
? Nevim ted jakou stejnou myslis, ale byl jsem domnivam sem studoval o rok vys nez ty. :-) Byli jsme spolu v Recku jestli na to vzpominas:-))

Giltar
26. 10. 2004
Dát tip
avizo

johanne
26. 10. 2004
Dát tip
jo, mě pak můj omyl došel, když jsem si přečetla tvý komentáře u evele :o) myslím, že už vím :)

johanne
25. 10. 2004
Dát tip
známe se? tak se odtajni :o... please jestli chceš najít indologa, zajdi si do nějaký čajovny... nedávno jsem tam kohosi slyšela vykládat Bhagavadgítu :o)

Giltar
25. 10. 2004
Dát tip
:-) Jak rikam od videni. Rikaji mi Vasa. Mozna ti to pomuze:-) S tim indologem si nedelej starosti:-) Az pojedu domu, podivam se po nejakem slovniku, na netu nemuzu nic najit:-( Dodam podrobnejsi vyklad:-)

Giltar
22. 10. 2004
Dát tip
Ma to hodne vyznamu. Je to ze sanskrtu halvni vyznam je domnivam se svatost, osvicenost... :-)

Giltar
22. 10. 2004
Dát tip
Dival jsem se na tvuj profil. Zvlastni setkani. Zname se od videni:-) Vicemene:-) Ale nejspis se nedozvis, kdo jsem:-)) Mozna priste:-)

Giltar
22. 10. 2004
Dát tip
Tak s tim sattva kecam... je to 1. prilis komplexni a 2. myslim, ze to je bytost, ale Bodhisattva je kazdopadne clovek na ceste k osviceni. Je-lit unejaky indolog prosim prispejte k rozsireni vedomosti:-)

johanne
21. 10. 2004
Dát tip
omlouvám se za neznlost - co je to "sattvá" :)? je to velmi zvláštní a zároveň působivé *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru