Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Srdce panáka

12. 10. 2004
1
0
1762
Autor
andilecek

Zatahuje se krásná obloha,

zatahuje se jako opona

a já stále čekám představení,

co v lidských srdcích dávno není.

 

Alespoň ještě jednoho herce,

vždyť život je krátký přece,

úsměv ve tváři diváků,

nebo mít srdce polních panáků.

 

Stát u kůlu, kde nikdo není,

nemít srdce, co ho něco zraní,

nesmět říct jediné slovo,

o které by druhé srdce stálo.

 

Mlčet a dívat se na svou lásku,

mít v srdci zapíchnutou třísku,

chci lepší představení před očima,

mít kolem skvělé lidi a žít tu s nima.


papouch
14. 10. 2004
Dát tip
Romq.: nezáleží na rýmech???! Probuď se..!! A hlavně mi proboha neraď, jak mám žít. Neuč ptáka lítat, pískle. :-) Mnozí nic nepochopili.. :-))

andilecek
14. 10. 2004
Dát tip
papouch..nedávej nám tu kázaní...Věk nehraje roli...!!!!!!!!!!!!!

papouch
14. 10. 2004
Dát tip
já tu nikomu žádný kázání nedávám, spíš naopak, ne??? Já jen suše konstatoval, že tvý rýmy za nic nestojí, to je celý :-) A věk roli nehraje, to je pravda :-) a uklidni se, andílečci se přece nerozčilujou :-))

Yasmina
14. 10. 2004
Dát tip
Je to lehce krkolomný, kostrbatý, skromný, uspěchaný(?!) Nějak u tohohle dílka nemůžu dojít k nějakýmu konečnýmu rezimé (líbí-nelíbí). Něco je dobrý, něco ne. A jako celek spíš...ne..:-)

Mila_cik
14. 10. 2004
Dát tip
že by prvotinka...?

papouch
12. 10. 2004
Dát tip
božemuj to jsou rýmy ...obloha / opona, slovo / stálo ... atd ... to fakt považuješ za rým? A jinak ... panák nemá srdce .. a já taky nemám to srdce po přečtení tohoto dílka nedat si panáka .. raději dva :-))

Vesly
12. 10. 2004
Dát tip
Jsem rád, že ještě existují lidé, kteří chtějí něco básní říct a nesnaží se být jen umělecky zajímavý a navýši... Hezké a k zamyšlení....mě potěšila...o)

harosek
12. 10. 2004
Dát tip
sdělení možná, provedení velmi kulhající.spíš nechodící

Romq
12. 10. 2004
Dát tip
I když je to trošku krkolomné,nesouhlasím s papouchem.Nezáleží na rýmech,ani na tom jak moc se snažíš hodit to do rýmu.Důležitý je (aspoň pro mně) obsah.A ten byl podle mne dobý a byla tam hezká myšlenka. Máš u mně *tip* Jo a proč by panák na poli nemohl mít srdce? Papouchu.Žij a vychutnávej život.Nesnaž se ho hltat za každou cenu!

Romq
12. 10. 2004
Dát tip
*CARPE DIEM*

Mám pocit, že i ten panák na poli má větší kus srdce než většina lidí, co znám.

Jeheheman
12. 10. 2004
Dát tip
no teda, mně se i docela páči když jsou rýmy trošku nedokonale rýmující se (lepší než tebe/nebe ap.), ale tohle už je moc drsný viz papouch:o)

johanne
12. 10. 2004
Dát tip
nelíbí se mi přirovnání - divadlo, představení, herci... to už je prostě ohraný, jakkoli to mohlo ze začátku být fajn docela se mi líbí "srdce polních panáků", je to hezká představa :) celkově - rýmy nic moc, myšlenka taky nijak objevná (což samo o sobě někdy nevadí... ale!)

Petr_Pan
12. 10. 2004
Dát tip
První dvě strofy se mi i líběj - ne snad rýmy, ale některý veršíky povedený - druhý dvě strofy - ne-e :-/

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru