Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pláňata

10. 10. 2000
0
0
2810
Autor
Stepca

No, je to taková "stařešinka" bez rytmu, ale k tomuhle času se snad docela hodí:-)...ještě chvíli váhačka, ale už to posílám...

Pláňata Můj starý vak i sešlé boty ví z cest nejraděj´ mám cesty poslední cesty stesků - klubka zamotaná do alejí a do potoků, kde na dně letní vzdechy tlejí. Ty poslední jsou podzimní, každá je klikatá já rád je mám, že podél rostou pláňata těla stromů jež z příkopů se kloní nabízejí letos, co neochutnal nikdo "loni". Někdy si říkám, že snad na mě čekají a utrhnu si ač chuť prý valnou nemají, kdo však tohle tvrdil jistě schválně lhal nebo nikdy plané "jabka" nechutnal. I vítr podzimní je lhář to kde kdo ví stromu každému lež jinou šavelí mě lhal, ale pravdu chladnou jako led kdybyś z cesty sešel, šel byś po ní naposled. Proto cesty poslední jsou pro mě cesty poznání až přinese mi chladný vítr letos pozvání - půjdu i kdyby mráz serval všechen jarní květ co neviděl jsem musím uvidět...
Candy
26. 02. 2005
Dát tip
Zařadím do klubu...

Jákob
24. 10. 2000
Dát tip
pláňata ty jsem míval nejraděj :o)

Stepca
13. 10. 2000
Dát tip
Dík za názor. Přeji klidný pátek třináctého :-).

bobotic
10. 10. 2000
Dát tip
Jen tak, na pozdní dobu. No jasně, a poslední dobou je jak pozdní pozdní. vždyť to je fest. dobrý. Jen možná to půjdu bych dal raději na další řádek. ale tvá báseň-tvá tvorba :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru