Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vakusy v pecnu

Výběr: djPes
15. 10. 2004
1
0
3284
Autor
Sanelma

Vakusy v pecnu.

 

W E L C O M E     T O     K A M B O D Ž A.

                        Oligarchy!

                    Soukromé peklo.

                              Mlč!

                     A poslouchej!!

                                                       ...nebo chceš ránu elektrickým šokem?

 

 ...

      ...        

           ...

                ...

 

                               Apríl!

                   Vítej, kamaráde.

                   Jez a pij a hoduj....


Sanelma
18. 04. 2006
Dát tip
psano ve skole. z nudy. tak trochu...

Čumák
14. 04. 2006
Dát tip
no, je to smutny. a divny...

Sanelma
31. 10. 2004
Dát tip
Tad: já taky ne:) je to tvořené v základech spol. věd...psychologie...hlubinná psychologie S. Freuda...To by mělo mluvit za vše:)

Sanelma
27. 10. 2004
Dát tip
Walker: Blahopřeju....

Walker
27. 10. 2004
Dát tip
Nevím jestli je k čemu :o)

Sanelma
27. 10. 2004
Dát tip
To říká která tvá část? :) Víš, máš to docela fajn...a když tě nikdo nebude chtít, můžeš chodit se svým druhým já...:) To je docela lážo plážo. Tak zdar mummine.

hups! Tak tohle je oříšek! Nebudu kecat... nerozumím tomu ani za mák!

Walker
27. 10. 2004
Dát tip
:o) kouzelný jak jde ze dvou smajlíků vyčíst charakter osobnosti.... schizofrenie... to sedí :o)

Walker
26. 10. 2004
Dát tip
:o) :o(

Sanelma
26. 10. 2004
Dát tip
působíš trochu schizofrenicky.... Až v tobě bude :o) část, napiš ještě raz, ať mám dobrou náladu....

Sanelma
22. 10. 2004
Dát tip
Jo, pekelná je každopádně. Popravdě jsem moc nevyrozuměla co teda ty a Vakusy, ale nenutím, chápu...:)

Sanelma
22. 10. 2004
Dát tip
Je to smutné, du hast recht lebo ako se to řekne. To jednou v MF Dnes vyšlo kambodžské desatero z ňákého koncentráku a o tom to je....Apríl je jen útěk. asi si adoptuju černouška...

Sanelma
22. 10. 2004
Dát tip
Zdar zdar zdar

Sanelma
22. 10. 2004
Dát tip
Dík. Je to je asi nejvýstižnější kritika...

Walker
17. 10. 2004
Dát tip
No nazdar

Alesh
17. 10. 2004
Dát tip
Je to mimoběžné.. a super !!

djPes
15. 10. 2004
Dát tip
Netuším, jak pro druhé, ale pro mne pekelná. Čtu a cítím sirný zápach. Ale jen si hodujme....

Death_cat0
15. 10. 2004
Dát tip
Good Já jen marně čekám na tu chvíli, kdy se probudím a všichni na mě zařvou apríl. Zatím mi to bohužel přijde jako realita...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru