Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hála je VŮL!!! :(

14. 10. 2004
0
1
680
Autor
Alpinka

Nevím ,co to prolog znamená, tudíž nemohu psát!!! Tak Vám napíši své motto dne : ON JE NAMACHŘENÝ HEZOUN!!!pusu a pac Vaše Alpinka

ON je hezounek, ale děsně namachřený !!!

Ted Vám začnu vykládat příběh:

To bylo tak, ON je děsně pěkný a má pěknou postavu....A tak jsem se do něj zabouchla!!! Není divu , že ??? =)

A začala jsem mu vysílat signály... On to přijal ( přes nohy )!!!

A pak se to zamotalo!!! Když byl se mnou sám , tak na mě dělal cukrbliky ... Žůžo!!! Ale když byl před tou jeho partičkou, tak si mě VŮBEC nevšímal  a děll , že mě nevidí, nebo co!!! =( Ale já jsem střádala pomstu, a byla SLADKÁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ted už s ním žádná holk ze školy nechce nic mět, protože ( mojí malou, ale účinnou zásluhou) ho všichni odsuzují, ALE nemyslete si , bylo to PRÁVEM!!! Tak čauky a bacha na hezounky!!!

Pusu a pac mým čtenářkám posílá Alpinka

Autogramy předávám pouze na letišti. =)


1 názor

papouch
14. 10. 2004
Dát tip
nojo, žencký sou potfory už ve dvanácti ;-)))

Dero
14. 10. 2004
Dát tip
A ježišmarjá - další taková existence. :o)))) Chudák kluk, chudák dívka ... :o)))

Garth
14. 10. 2004
Dát tip
Konečně slovo do pranice. Bacha na hezounky. Všímejte si nás ošklivých! :)

Feanor
14. 10. 2004
Dát tip
Tak tomu se říká triumf vůle - mistrovství propagandy.

sk8ergirl
14. 10. 2004
Dát tip
No já tomu říkám pěkná blbost...

Vaneta
14. 10. 2004
Dát tip
Já taky...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru