Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ON je VŮL!!! :(

15. 10. 2004
3
0
1124
Autor
Alpinka

Nevím ,co to prolog znamená, tudíž nemohu psát!!! Tak Vám napíši své motto dne : ON JE NAMACHŘENÝ HEZOUN!!!pusu a pac Vaše Alpinka

ON je hezounek, ale děsně namachřený !!!

Ted Vám začnu vykládat příběh:

To bylo tak, ON je děsně pěkný a má pěknou postavu....A tak jsem se do něj zabouchla!!! Není divu , že ??? =)

A začala jsem mu vysílat signály... On to přijal ( přes nohy )!!!

A pak se to zamotalo!!! Když byl se mnou sám , tak na mě dělal cukrbliky ... Žůžo!!! Ale když byl před tou jeho partičkou, tak si mě VŮBEC nevšímal  a děll , že mě nevidí, nebo co!!! =( Ale já jsem střádala pomstu, a byla SLADKÁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ted už s ním žádná holk ze školy nechce nic mět, protože ( mojí malou, ale účinnou zásluhou) ho všichni odsuzují, ALE nemyslete si , bylo to PRÁVEM!!! Tak čauky a bacha na hezounky!!!

Pusu a pac mým čtenářkám posílá Alpinka

Autogramy předávám pouze na letišti. =)


Alpinka
27. 10. 2004
Dát tip
Grrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Walker
18. 10. 2004
Dát tip
Nemám komu co závidět.... věc první... a než se líbit vzhleduchtivé neduchaplné to bych radši záviděl ten hezkej vzhled .... věc druhá..... pac a pusu posílá Walker

Alpinka
18. 10. 2004
Dát tip
Hele chlapče!!!! ON je vůl, ne já !!! Ale mysli si co chceš !!! :( Ty si asi škaredý, tak závidíš tomu pěknému, že ??? Ale to se nedělá !!! :( :( :( !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pusu a pac posílá Alpinka !!!!

domeska
17. 10. 2004
Dát tip
to je vazne podivny ... ´:/

Walker
17. 10. 2004
Dát tip
Jestliže si vybíráš Namachřený Hezounky... pak nemáš právo je řešit... To bylo tak, ON je děsně pěkný a má pěknou postavu....A tak jsem se do něj zabouchla!!! Není divu , že ??? =) Tvůj problém, tvá ubohost.

Walker
17. 10. 2004
Dát tip
Neboli je vůl On... nebo ty?

blatotlacka
17. 10. 2004
Dát tip
Mě to vůbec nevadí. Ale tak podvědome cítim že autorka je taková... typická dilinka-fiflenka, nevím proč. Nechci urazit, jenom názor.

Dero
15. 10. 2004
Dát tip
Opakování je matka moudrosti? Že já tady ztrácím čas.

Noe1
15. 10. 2004
Dát tip
:-)))))))))))))))))))))))

papouch
15. 10. 2004
Dát tip
Proč je to tu podruhý???????? Navíc taková pitomost.

Leclajr
15. 10. 2004
Dát tip
Já to tady čtu poprvý a nevim jak na to nahlížet.. tož on je asi fakt NAMACHŘENÝ, to je hnusný slovo, takovej paskvil, v životě jsem slovo namachřelý neslyšel a není mi sympatický, to je jako spuchřelý nebo co..

Giltar
15. 10. 2004
Dát tip
chachacha. je to usmevne, samozrejme. Ale ty kritiky jsou 1000x usmevnejsi:-))

Waawe
15. 10. 2004
Dát tip
hm my first name is angelene m.

kitty99
15. 10. 2004
Dát tip
Myslím že Alpinka má velký smysl pro drama dnešní MODERNÍ mládeže,( ne že byste to vy šprti byli ), ael mě se to líbí. Ať si píše co chce, trápí se .... ať se z toho vypíše !!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru