Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Smutek

15. 10. 2004
0
0
1135
Autor
kitty99

Smutek. Och, jak škaredý den, Prší. Já sedím doma a píši toto drama.Chcete vědět proč je to drama ??? Nesnáším déšť. Kvůli dešti nemůže můj miláček přijed za mnou. Holky odvolali schůzku a kluci taky. Oaaaaaaaa !!!! Já se tak nudím. Nemluvila jsem s ním už dva týdny !!! Víte vy vůbec co to je ??? Věrné usoužené čtenářky mě jistě pochopí. Och jaký ¨to hrozný den. ( navíc mám v horoskopu blesk - nebezpečí !!! )

 

Horlivý pozdrav ..... vaše Kitty :-)


kitty99
15. 10. 2004
Dát tip
Bravo !!! Bravo !!! Výborné

Dero
15. 10. 2004
Dát tip
Není to fejeton, změň raději kategorii - zdejší fejetonisté by zbytečně ztráceli čas.

kitty99
15. 10. 2004
Dát tip
No, dovol. To se ti snad mé dílo nelíbí ???

podezdívka
15. 10. 2004
Dát tip
Blbá nálada, co? Ale bacha na pravopis. Slovo "přijed" - nevim, nevim.:)))))))

etna
15. 10. 2004
Dát tip
Taky mě štve, že prší ... ale psát zrovna tohle:/

kitty99
15. 10. 2004
Dát tip
No jo jenomže u nás prší už tak dva týdny :-(

Dero
15. 10. 2004
Dát tip
Georgi ... v tom případě přijmi moji nejhlubší omluvu za tuto nepatrnou intervenci, která však mohla mít nedozírné následky. :o)) kitty: Ne, to se mi tedy nelíbí, zdráhal bych se to nazvat "literární dílo".

kitty99
15. 10. 2004
Dát tip
Jenže vášim problémem je, že nemáte smysl pro humor !!! Beztak nějací usmolení šprti že Dero ???

Dero
15. 10. 2004
Dát tip
kitty, to mě přesně vystihuje. :o) Jsem zapšklý, zlý, děti požírající a do všeho rýpající programátor - zrůda jednadvacátého století. A dokud tu budou taková veselá, potměšilá dítka, co kdejaký žblept dají do kategorie, která mu ani v nejmenším nepřísluší, nebudu jiný. ^_^

Dero
15. 10. 2004
Dát tip
Jo, a posílej mi avíza, když na mě reaguješ, jestli můžu poprosit.

kitty99
15. 10. 2004
Dát tip
Tak ty seš fakt hnusnej, říká ti vůbec něco slovo vtip ? Nebo aspoń sranda ??? Asi ne, to mi ani nemusíš říkat, ale prostě se nudím, taky nemusím pořád psát nějaké romány !!!!!!!! A kolik je ti vfůbec, když ty si tak velký spisovatel ???

Noe1
15. 10. 2004
Dát tip
škoda slov

Dero...máš mé hluboké "simpatije". Zrůdy by si měly pomáhat:o)

Last_haven
15. 10. 2004
Dát tip
Je to Tvé a je to dobré!!

Dero
15. 10. 2004
Dát tip
Za George dodávám, že to bylo původně v kategorii fejeton. ;o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru