Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

TAM U BOHA

12. 10. 2000
2
0
1202
Autor
Bookie

Malá a nebohá schovaná u Boha. Ležící v posteli zalezlá do peřin, žila tak léta, hodiny bez vteřin. Žila jen bez lidí, sama tam bez všeho, Ona se nevidí, lituje něčeho? Schovaná u BOHA, žila jen bez lidí.
Anonym
18. 10. 2000
Dát tip
mily merle.jsem rada,ze se ti to zda dobre,ale to s tou jeptiskou jsi neodhadl.je to o...kom chces.BOOKIE

Anonym
18. 10. 2000
Dát tip
alinko-ono to na svete mrazive smutne preci je.BOOKIE

Anonym
18. 10. 2000
Dát tip
libi pro ten pocit...pro jaky?BOOKIE

Mámalibor
18. 10. 2000
Dát tip
odpusťe sestro Carmencito, dnes teprv je mi toho líto, že smál jsem se Vám ve vlaku, .......................??????

alina
18. 10. 2000
Dát tip
Mamalibore, cos to citoval??? Znam to, ale teď mi to vypadlo,....

Miracleion
16. 10. 2000
Dát tip
Líbí pro ten pocit... Mimochodem, Merle, tvá poznámka mi připomněla tuhle báseň od Machara: Zvon k ranní hoře zaznívá, sestra Beáta neživá. Leží tam v cele setmělé pod křížem vykupitele. Tak v smrti líbá svadlý ret pomněnku suchou z dávných let. A z dřeva kříže chvílí tou, svou hlavu kloně zmučenou, zřel teskně na ni Kristus pán, o nevěstu svou oklamán. P.S. Možná je nekompletní, ale je nádherná, a proto ji nějak pořád nosím v hlavě a tahal jsem ji tudíž z paměti... ...Machar snad promine.

Miracleion
16. 10. 2000
Dát tip
P.P.S. Zapomněl jsem uvést název: Mimo cesty života P.P.P.S. Hodiny bez vteřin je nádherné. Takže TIP.

alina
15. 10. 2000
Dát tip
Nev9m, jestli tomu rozumím. Ale udělalo se mi z toho nějak mrazivě smutno. Něco mi to osobně připomnělo.

Merle
13. 10. 2000
Dát tip
zajímavé... až bych řekl dobré BTW: není to o jeptišce?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru