Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

CIZÍ RUKA

13. 10. 2000
0
0
1020
Autor
Bookie

Cizí ruka, ležící na dece neznám Tě- odejdi piráte na "řece"! Na téhle řece ty ležet nemůžeš, už jsem si vybrala- na tom nic nezmůžeš. Ty prostě nejsi ON!
Anonym
19. 10. 2000
Dát tip
D2kuju.BOOKIE

PetrViP
19. 10. 2000
Dát tip
no to vím, že nejsem on, - ale co s tím proboha, budu dělat? skočím asi pod vlak - neee, pustím si plyn, neeee, skočím z nuseláku, - neee - tak nevím --- ledaže l e d a ž e! --- ledaže bych si přečet další básničku na Písmákovi! (ech, sorry, nechal jsem se unést)

Anonym
18. 10. 2000
Dát tip
omlouvam se kazdemu ctenari,ze diky me neumele a nevypilovane poeticke zrucnosti si nemuze vychutnat to,co jsem napsala.nestacilo by ani 20 slok napsanych tim nejbravurnejsim stylem,aby mohl kdokoli pochopit...BOOKIE

Anonym
18. 10. 2000
Dát tip
Ruka si vzala na řeku bič: Zradilas JEHO jenom pro chtíč, no tak se nediv,že on je pryč. Zradilas jeho pro jednu noc, zradilas jeho pro malou chvili, tvoje svoboda ke konci se chílí. Ruka si vzala na řeku bič... BOOKIE

Miracleion
18. 10. 2000
Dát tip
Vůbec se neomlouvej, nemáš totiž proč. Nikdy nezáleží tolik na "vypilované poetické zručnosti", jako spíš na tom, jak cítíš... Pokud je pocit tak silný jak říkáš, pak se neboj kritik a naopak piš dál. Kritika je od toho, aby ti řekla, co se tomu konkrétnímu čtenáři zdá dobré a co k němu tolik nepromluvilo, neříká tudíž, jaké věci vskutku jsou.

Miracleion
16. 10. 2000
Dát tip
První sloka sqělá!! Jen jsi nemusela dávat řeku do uvozovek, tohle je poezie a ne próza, tady se právě takovehlé obraty hodí a každý je pochopí. Zbytek básně nedokázal udržet laťku navozenou začátkem, chtělo by to nějak dopilovat. U takhle kratičké básně je forma velmi důležitá, protože ona umocňuje dojem básně...

noname
13. 10. 2000
Dát tip
silnými protesty řeka se vzpouzela, ruka je silnější, tak řeka prohrála... nesouhlas v bouřlivý souhlas se mění zaplať bůh, že o..o..o..on tady není!

noname
13. 10. 2000
Dát tip
silnými protesty řeka se vzpouzela, ruka je silnější, tak řeka prohrála... nesouhlas v bouřlivý souhlas se mění zaplať bůh, že o..o..o..on tady není!

noname
13. 10. 2000
Dát tip
pardon...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru