Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Starý přítel

20. 10. 2004
0
0
1176
Autor
Srdce

Pamatuješ lásko?

To bylo tenkrát.

Stáli jsme spolu pod kvetoucím stromkem,

bylo jaro

a nám bylo krásně

           ¨¨¨¨

Tak jak čas šel

zůstal tu stát

ten starý strom sám a sám.

 

Tvá koruna je chrám,

tvůj kmen starý sloup,

teď stojíš tady sám,

čas už mládí ti sloup.

 

Kůra tvá byla jak dětská tvář,

byl jsi mladý jako já,

teď vrásky starce počítáš,

byl jsi mladý jedenkrát.

 

Ve větvích tvých už ptáci nebydlí,

dávno pryč je odnesl čas,

byl bys rád kdyby ti malí pod křídli,

vyzpívali znovu tvůj jas.

 


Srdce
12. 02. 2005
Dát tip
Jeheheman: Víš většina z těch básniček je z doby kdy jsem hodně trpěla a prožívala si svoje ty básničky jsou jediná věc která nějak souvisí se mnou a je v ní cit. je to jediná vzpomínka která mi dost pomáhá. Možná bych se mohla měnit jenže já ty básničky mám ráda mám k nim citový vztah.

Jeheheman
12. 02. 2005
Dát tip
Já tě chápu, jenže mně teď nejde o to co obsahují a jaké v nich máš vzpomínky, ale čistě o jejich literární úroveň a jestli na ní chceš anebo necheš trošku máknout;o)

Srdce
12. 02. 2005
Dát tip
Třeba chci aji nechci. Já sma pořádně nevím, ale rozhodně asi budu něco vylepšovat.

Jeheheman
11. 02. 2005
Dát tip
tohle, je z tvých dílek ještě tak nejlepší.., atmosférou mno ale stejně, ty úplně kašleš na to, když ti někdo vyčte lacinnost rýmů sebe/tebe/nebe láska/sázka a podobně.. nezkusíš napsat nějakou třeba nerýmovanou věc, nebo nepoužívat gramatický rým.. proč se nesnažíš sama trochu hnout z místa.. nestojíš snad o to?..

TirmanoWolf
22. 10. 2004
Dát tip
Jde to :-)

ve 3. sloce máš asi překlep ve slově "tad" Kůra tvá byla jak dětská tvář... docela zvláštní přirovnání, vzhledem k tomu, jak je nám ze všech stran vnucovaný, že dětská kůže je jemná jak já nevím co:-)

nickey
20. 10. 2004
Dát tip
nelíbí, taková mi přijde násilně poskládaná, ale třeba se pletu....

Srdce
20. 10. 2004
Dát tip
No to mám má tam být teď. Možná zvláštní přirovnání, ale já to tak prostě cítím.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru