Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rekapitulace ...

16. 10. 2000
6
0
2906
Autor
Saša

Co v očích vidím ti všechno ti dám jak jsem dnes rád že tebe znám růže a polibky dárky do kolíbky budeš mít všechno co mám líbánky na jihu svatbu mít v bílém... chtít vlastní byt stane se cílem společné počátky těšení na pátky žijeme v souznění milém po prvním zklamání do sebe uzavření nechápem´ pojednou že už tu láska není přemýšlíš o tom si že jako počasí člověk se časem změní duše se vzdalují rozporů přibývá ochota dohody dost často nebývá nechcem´ už prohloupit druhému ustoupit spolu být smyslu pozbývá právníci vytěží z našeho mlčení z křivdy co v srdci zbyla Rozvod nic nemění hořkost v nás zůstává duše dál bolavá nezná už citové souznění Čas běží splašeně duše se hojí srdce se míň a míň milovat bojí setkání náhodné jiskření během dne možná že znovu nás spojí ....
Merle
20. 10. 2000
Dát tip
Saša: mýlit se je typicky Merlíkovské... když nebudeš smutnit ty, nebudu ani já BTW: co někdy dorazit na srazík?

Saša
18. 10. 2000
Dát tip
massi, to víš, že se člověk časem mění (okolnosti a lidé jej obrušují jako diamant) a klídek, naděje umírá poslední (ještě dýchá, když i člověk už je prohlášen za mrtvého), takže se naše cesty určitě opět spojí (či alespoň setkají) :c))

Merle
18. 10. 2000
Dát tip
Sašíku, už nenacházím nic co bych ti neřekl... jen ti smutním do astrálu

Saša
18. 10. 2000
Dát tip
Merlíkůůůů :c)))) nesmutni příteli, nesmutni příliš nejen v mých básních se trošičku mýlíš tvá slůvka vždycky mě potěší - víš ať už mi vyčiníš či zvedáš číš :c)))))

Miracleion
18. 10. 2000
Dát tip
Zpočátku mne to příliš nezaujalo, ale pak jsem se začetl a pochopil, že za tím stojí pocit a není to jen nějaké povrchní slovní salátění. Tip za upřímnost i za to, že cítíš tak jak cítíš...

massi
17. 10. 2000
Dát tip
Člověk snad není jako počasí, ale časem se přeci jen mění. Trochu naděje na závěr......snad,možná, doufám(?),že naše cesty se opět spojí Co dál říct Líbí *

Albireo
16. 10. 2000
Dát tip
Hezké, trochu mi to připomíná slavné "Nevadí, zase bude líp."

Stínovlas
16. 10. 2000
Dát tip
Jak současné a pravdivé... Ovšem zažít to nechci. Spíš bych to zařadila do neveršovaných.

Carodej
16. 10. 2000
Dát tip
Kramer versus Kramerová.......

suva
16. 10. 2000
Dát tip
Sašo, co mi to děláš, mně bylo chvíli tak hezky... Ta poslední sloka! *.* Reješ do duší. Slova netuší, že se retuší smutek nezruší.

vulpecula
13. 10. 2000
Dát tip
Sašenko, je mi...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru