Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Strašne smutne

Výběr: sidonia
21. 10. 2004
15
0
4654

...uz to tu bolo...ale to je egal...

 

Keď budem zajtra smutný sadnem si sám do čiernej izby a budem z okna pozerať na ľudí ako prechádzajú smutným mestom tam a späť

 

Keď budem zajtra smutný uvarím si čiernu kávu len tak do jedného hrnčeka aby mi zohrial chladný pocit v dlaniach

 

Keď budem zajtra smutný zapálim si desať sviečok jednu pre psa druhú pre známych a zvyšné pre tých čo sú tu veď čo ak by náhodou

 

Keď budem zajtra smutný posadím sa na posteľ a budem sa topiť v slzách a spomienkach a úlohy si neurobím do školy nepôjdem ... veď je to aj tak zbytočné

 

Keď budem zajtra smutný kúpim si fľašku čierneho piva a budem pozerať strašne smutné filmy o láske a drogách

 

Keď budem zajtra smutný budem počúvať len samé smutné piesne a oblečiem si čierny oblek a dám si strašne čierne okuliare a aj zrkadlo namaľujem na čierno a vôbec všetko bude celé čierne a smutné

 

Keď budem zajtra smutný uvarím si druhý hrnček kávy horkej ako život čiernej ako smrť ( to pretože prvý som dopil ) a zapálim si cigaretu a budem pozerať na smutný dym ako pomaly stúpa a rozplýva sa v priestore tak ako raz aj ja

 

Keď budem zajtra smutný prečítam si smutnú knižku o smutných veciach v čiernom obale a pošlem parte každému koho poznám

 

Keď budem zajtra smutný zapálim si ešte zopár sviečok ( to len keby som mal chuť vraždiť )

 

Keď budem zajtra smutný budem sedieť plakať a piť kávu horkú ako život čiernu ako smrť počúvať smutnú hudbu písať smutné básničky pozerať smutné filmy o láske a drogách a vôbec budem celý taký smutný ( nakoniec ako vždy )


NETopier
23. 06. 2006
Dát tip
ok... i like it this way...

toho smutný tam bolo fakt až príliš

kiksy
05. 09. 2005
Dát tip
wau, tak toto je super, a ten koniec - ( nakoniec ako vždy ) - tak ten ma dostal ttt + najobl

charlied
21. 08. 2005
Dát tip
Je to dobré, ale neviem prečo mi to pripadalo umelo predlžované (príliš dlhé, alebo opakujúce sa). Cítim potrebu trošku to zhustiť. Táto zbierka sa mi zatiaľ páči.

...mozno citit ze je o dost strasia ako ina veci...tu... ...pouzival som viacej slov...o dost...

charlied
21. 08. 2005
Dát tip
Zatial sa mi táto zbierka páči najviac...

Eset
27. 05. 2005
Dát tip
...skoro vazne nie je uplne vazne...:) ...znesiem, neboj sa...:) ...ano, som zvaknuta na chlapov:)

...ved tak som to myslel... ...ja na slecny tiez...som uz spominal...asi...

Eset
25. 05. 2005
Dát tip
...no ja tiez nemam talent...tak musime zohnat niekoho ineho...:) ...iba raz ma vybrali na Hviezdoslavov kubin, ale to len pre tu dobru vec, co som si vybrala...zas to bolo v muzskom rode, takze smola...:)

...a ja som sa spoliehal na teba...no nic... ...mna nikdy nikam nevybrali...iba raz som bol druhy v skolskej sutazi...uvaha na temu rasizmus... ...ale aj tak si myslim ze som bol lepsi ako ta co vyhrala... ...ale nemohli mi to dat...lebo som pouzil sproste slovo...

Eset
25. 05. 2005
Dát tip
...ty si povestny sprostymi slovami...ale nie samoucelne, tak sa to znesie...dokonca aj moja jemnodusicka:) ...na mna sa chces spolahnut?dobre teda, prehodnotim svoje (ne)kvality, mozno sa s tym bude dat nieco urobit:)

...povestny sprostymi slovami...to uz znie skoro vazne... ...ved o to sa snazim...aby neboli samoucelne...i ked nie vzdy sa zadari... ...ale ked to znesie aj tvoja jemnodusicka...tak to asi bude ok... ...urcite lepsie ako keby som to mal prednasat ja... ...navyse zasa by to bolo v muzskom rode...takze by si bola zvyknuta...

Eset
24. 05. 2005
Dát tip
...pekna vecicka...smutna... ...a bez interpunkcie sa to aj lepsie cita...skoro ako basen pasmo...nahlas by to vyznelo dobre...ako keby si to v skutocnosti niekomu rozpraval...alebo len tak sebe...egal...ako hovoris... ...a este ten hrncek s chladnym pocitom v dlaniach...to sa mi velmi paci...

...no to by musel asi citat niekto iny...s talentom... ...ja ked prednasam...referat...tak som strasne rozhadzany...akoze rozhadzujem rukami..a tak...by to nevyzeralo na efekt dobre... ...vdaka...

...zasa som zabudol na avi...

Bix
03. 05. 2005
Dát tip
a Cigánka ti vyveští z kávovej usadeniny Nebuď :o)

Nicollette
20. 01. 2005
Dát tip
ta první věc.... mně se to nestává když jsem smutná, já to tak dělám normálně.... stoupnu si doprostřed pokoje, ve kterém je tma a dívám se ven na ulici, pak cítím, jak na mě tma doléhá.... sednu si na poste, pustim si psychadelickou muziku a rozjíždim psychózu..... jojo... každej to má nějak :-)

pepopepo
04. 01. 2005
Dát tip
Amen

bohus
28. 11. 2004
Dát tip
To doverne poznam

...tak som to myslel... ...konecne sa citim pochopeny...

swadrow...za pozerku???....no a???...na takych sa mozes vykaslat... ...nemam pocit ez kradnes temy...asi by som si ta mal este raz prestudovat... ...inak mas dobry vkus...myslim na autorov...

maia
22. 10. 2004
Dát tip
Aššu, ano bolo to tu. :-) swandrow si dobra! :-)

Binna
22. 10. 2004
Dát tip
Ano, toto uz jsem jednou tipovala. :) myslim. :)*

maia...vidis ze neklamem... binna...netipovala... swandrow....no aj tak sa da...ja som vsak pri pisani tohto mal dobru naladu...no skratka chcel som ist len s dobou... ...preto aj zajtra smutny... ...a preco to nebol dobry tah???

..zabudol som....vdaka...

cufktish
21. 10. 2004
Dát tip
jsi můj objev odvrácené strany měsíce/lžíce. /t!!!

...vdaka...ale pripadam si ako blbec...skratka na mna treba polopatisticky...

cufktish
21. 10. 2004
Dát tip
to byla jen narážka na to že sem hrozně happy že sem Tě tu "objevil"...a taky na jiste album ministry/respektive pink floyd/...

aramis
21. 10. 2004
Dát tip
co ti je viem mne to pride ako trosku slabsie od teba

cuk...tak vdaka...uz sa mi vyjasnilo... aramis...moze byt...nehadam sa....len neviem...chcem to mat tu...hovorim egal

aramis
21. 10. 2004
Dát tip
ja viem, chapem, ale ked som si to precital, prislo mi slusne ti to napisat, sak ta nemusim len stale chvalit, ze ano :)

ara...samozrejme....ja nie som urazlivy... ...su aj horsie veci....napr. ked sa prostrednictvom kritik dozvies co tam vsetko je....take ma irituju aj ked su pozitivne...neviem preco...

aramis
21. 10. 2004
Dát tip
aha dobre vediet ja asi tusim preco ta to irituje, hoci mne to nejak prilis nevadi

...no to som zvedavy...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru