Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Fyzický konec platonické lásky

14. 10. 2000
2
0
328
Autor
Rastin
Ležím, zhasíná svíčka,
ležím, těžknou mi víčka.
Často vzpomínám,
vždy, když usínám:

Pod stromem dávných dnů
sešla se spousta psů.
Psů hladových a bez pánů
a každý chtěl být Tvůj.

Já taky vyl jsem tam,
myslel jsem, že Tě znám.
Než-li jsem zůstal sám,
doufal jsem, šanci mám.

Ležím, zhasla mi svíčka,
ležím, ztěžkla mi víčka.
Přesto vzpomínám,
teď, když umírám:

Cítím ten starý strom,
jsem k němu připoután.
V dáli už slyším hrom,
bouře se blíží k nám.

Bouře má poslední,
ještě chci vidět Ji.
Vidím Ji kolem jít,
ona mě nevidí.
Rastin
11. 05. 2001
Dát tip
Díky za postřeh s tou kategorií. No co už, chybělo mi to tady, několik věciček bych tam býval zařadil. Tak snad někdy příště, jestli sesmolím něco smyslupného.

blázen
23. 04. 2001
Dát tip
Taky mi to něco připomnělo, to s těma psama. Jenom se ještě nechystám umřít a říkám si, že je možná lepší ji nevidět ... Jinak jako písnička hodně pěkné ... dneska jsem si všiml, že teď existuje už i kategorie díla písňový text. Asi už je to dýl, ale dneska jsem si toho všiml a Ty jsi mi někde psal, že Ti tu taková kategorie chybí...

Rastin
11. 04. 2001
Dát tip
Přesný odhad, Kathe - psal jsem to jako písničku :-)

Kathe
10. 04. 2001
Dát tip
Taková milá jakoby-písnička ... líbí

Rastin
28. 10. 2000
Dát tip
Jo, Chlastáči, jasně že vzpomínám. Skvělá louka se skvělým stromem. Před třemi dny ji oplotili, bude se tam stavět další panelák ...

Chlastáč
27. 10. 2000
Dát tip
Tady to mi Rastine silně navozuje onu atmosféru, když jsme spolu a s Azorem onehdá šli ven, usadili jsme se u stromu, který roste u tří věžáků a za chvíli tam dorazili tři jiní psi( ti ovšem nebyli hladoví a jejich páni se zdržovali nedaleko). V dáli se blýskalo na zamračené obloze a vzduch voněl vlhkostí. Možná si na to ještě vzpomínáš.

Vio
18. 10. 2000
Dát tip
Ta sloka se psy je dobrá (obsahově), ale ty rýmy...

Miracleion
18. 10. 2000
Dát tip
Je to obsahově dobré, ale Vio má pravdu. Pěkné je i použití refrénu a obraz se stromem, k němuž se vracíš ve druhé sloce, takže z něj činíš nosnou součást básně. Jen ta pointa je přece jen lehce předpokladatelná...

Miroslawek
16. 10. 2000
Dát tip
hmmm, zajímavé rozjímání

Mámalibor
14. 10. 2000
Dát tip
ta podoba,asi na všechy něco působí.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru