Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láska

25. 10. 2004
1
0
2478
Autor
Telvo

Takový záblesk reality.

Láska není nic jiného, než chemický koktej, který nám na barpult dala matka příroda.

 

 


Petr_Pan
29. 11. 2004
Dát tip
Ne-e ..

StvN
04. 11. 2004
Dát tip
Samozřejmě nesouhlasím.

Dalamar
01. 11. 2004
Dát tip
Mám tě ;)

Pisces
27. 10. 2004
Dát tip
Nesouhlasím, chemie je jen z mnoha barevných příchutí tohoto koktejlu....

pozorovatel
26. 10. 2004
Dát tip
Matka příroda je takovej pasák, který nás posílá šlapat chodník s pocitem lásky.

Watukina
26. 10. 2004
Dát tip
Někde jsem četla, že láska je jediný donucovací prostředek přírody, jak donutit lidstvo k rozmnožování. Mimochodem za cit, jež nazýváme láskou, v němž si tak úžasně lebedíme, může celkem obyčejná chemická látka, jednoduchý fenylethylamin (H4C11N.......nebo tak nějak, já jsem spíš humanitní sorta:)

Zajímavá představa: barmanka příroda :)

Heartless
25. 10. 2004
Dát tip
Chemie, chemie, chemie... taky znam tuhle teorii... a ac ji podle rozumu treba i verim, radsi vnimam lasku trochu jinym zpusobem...

Heartless
25. 10. 2004
Dát tip
radsi me neberte vazne... pro plodnou myslenku bych potreboval poradnej bud spanek anebo ten barpult:) Vetsinou bejvam uplne nepouzitelnej...

Heartless
25. 10. 2004
Dát tip
sori, ze zas prudim, ale to "bud" melo bejt samozrejme pred slovem "poradnej"... ehm, dobrou

KayTee
25. 10. 2004
Dát tip
klub

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru