Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

6&

16. 10. 2000
4
0
1005
Autor
TLC

ČEKÁM AŽ BUDU ÚPLNĚ OPILÁ NAMOL A PAK NAPÍŠU TI: LÁSKO! JSEM VOŽRALÁ A NEVIM NIC ALE ZATO CHÁPU!
Anonym
03. 01. 2001
Dát tip
mozno nechapem, ale nebolo by krajsie opit sa z lasky ako kvoli nej?

TLC
24. 10. 2000
Dát tip
Krásný závan domova, zlato!Sdílíš stejný nazor s mojí maminkou, myslím ten výkřik.Zařazení tohoto dílka do dotyčné kategorie byl čistě technický.Možná by se spíše hodil do Indispozice. Ale když je člověk zraněn, vetšinou křičí, nemyslíš? A co se týče mezilidské komunikace, je to jednodušší, než si myslíš.Na bázi nonverbální komunikace určitě.Díky.

Lyryk
22. 10. 2000
Dát tip
Proč se mi jenom nezdá, že je báseň trošku agresivnější, než by mohla být - jen smutná. Lidé si přeci nerozumí tak samozřejmě.. Proč si myslíš, že text nahoře je báseň? Je to lidský výkřik, pravda, ale žádná krása, žádné poznání, je to negace plného vědomí z bolesti ztráty, není to poezie..

zámek
18. 10. 2000
Dát tip
.. oj, joj ... TIP !!

fox
18. 10. 2000
Dát tip
docela zajímavé

PetrViP
18. 10. 2000
Dát tip
tankuju neutrál

Mámalibor
16. 10. 2000
Dát tip
O K ....

Albireo
16. 10. 2000
Dát tip
MOC hezké. Tip Tě nemine.

Zajímavé.

noname
14. 10. 2000
Dát tip
další odmrštěná? jestli jo, tak to máš s tipem, jestli sem to pochopil jinak, tak ho vrať!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru